2020-12-10, 22:21
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
Nik lallar inte, han är en 100 gubbe och det vet hela Malmö, han leker inte tuffing på nätet som alla andra drängar i Malmö

intressant att du citerar ett inlägg på insta
Citera
2020-12-10, 23:15
Medlem
Inget nytt nej. Killen är fortfarande inlagd på sjukhuset och det finns fortfarande ingen garanti att han överlever då det var otrolig många skott som träffade honom. Synd faktiskt! Jävligt smart och skärpt kille. Inte som dom andra babianerna. Tråkigt att han umgås med dom bara. Då är det sånt här som kan hända . Men han är otroligt snäll och har aldrig gjort någon illa så jag blev väldigt chockad över denna händelse. Vad har hänt med vårt Malmö? Efter Nermin dog så började allt detta. Nermin hade för fan styr på hela Malmö! Efter detta och Karolin som blev skjuten mitt på ljusa dan, instagram mordet så vågar man för fan inte ens stå och vänta på bussen i med hörlurar i öronen. Och jag är en medelsålders ”svenne” som är den största motsatsen till namnet vi diskuterar här, en mes som man hade kallat mig, mest kriminella jag gjort är att ta en godisbit från lösgodishyllan på ICA .. och kanske , bara kanske, suttit i en taxi utan bälte .. och JAG är rädd när jag är ute . Detta samhälle går ej att rädda . Om ni vill ha mer info kring fallet så fråga bara kan svara på de mesta 😉
Senast redigerad av Tamamtamam911 2020-12-10 kl. 23:18.
Citera
2020-12-11, 13:22
Medlem
Det kan vara fel tråd, låt se vad som sker. Men tror detta har med konflikten runt Kroksbäck och Nik.

https://www.sydsvenskan.se/2020-12-1...ngt-kriminella
Citera
2020-12-11, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamamtamam911
Inget nytt nej. Killen är fortfarande inlagd på sjukhuset och det finns fortfarande ingen garanti att han överlever då det var otrolig många skott som träffade honom. Synd faktiskt! Jävligt smart och skärpt kille. Inte som dom andra babianerna. Tråkigt att han umgås med dom bara. Då är det sånt här som kan hända . Men han är otroligt snäll och har aldrig gjort någon illa så jag blev väldigt chockad över denna händelse. Vad har hänt med vårt Malmö? Efter Nermin dog så började allt detta. Nermin hade för fan styr på hela Malmö! Efter detta och Karolin som blev skjuten mitt på ljusa dan, instagram mordet så vågar man för fan inte ens stå och vänta på bussen i med hörlurar i öronen. Och jag är en medelsålders ”svenne” som är den största motsatsen till namnet vi diskuterar här, en mes som man hade kallat mig, mest kriminella jag gjort är att ta en godisbit från lösgodishyllan på ICA .. och kanske , bara kanske, suttit i en taxi utan bälte .. och JAG är rädd när jag är ute . Detta samhälle går ej att rädda . Om ni vill ha mer info kring fallet så fråga bara kan svara på de mesta 😉
Berätta lite mer för oss nyfikna på fb. Vad handlar konflikten om?
Citera
2020-12-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Det kan vara fel tråd, låt se vad som sker. Men tror detta har med konflikten runt Kroksbäck och Nik.

Helt rätt
Citera
2020-12-11, 19:11
Medlem
Det är den gamla Holma-Kroksbäck konflikten som är igång fortfarande.. så med andra ord inget nytt.
Citera
2020-12-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamamtamam911
Helt rätt

Ah vet du vilka fler än Omar som tagits, är det Nik med?
Citera
2020-12-12, 00:55
Medlem
Är det bekräftat att det är den 25-årige Moh*mmad El-*li som är BO?
Citera
2020-12-12, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve

Vad är det för jävla ställe Kroksbäk ? Vad har babbianerna att göra där,
är det deras samlings plats ?
Citera
2020-12-13, 00:03
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Nabbe är Nabil Gassad och Nic är Nicola Grubesic två kända Malmö kriminella.
Nabil är med Amir Mekky och Nicola Grubesic är från Lindängen

finns bild på de här 2 ? luffare
Citera
2020-12-13, 10:17
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOMBARDO1970
finns bild på de här 2 ? luffare

https://forumbilder.com/i/rqTW
https://forumbilder.com/i/rqTp
Citera
2020-12-13, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Finns där inte någon med samma efternamn från oxie? Jag kanske minns fel, men har för mig jag läst i en tråd där en kille blev skjuten i ansiktet eller nått i en bil vid seved. Där Gomorra satt i samma bil eller något i den stilen. Kan ha helt fel. Samt att där var ett barn i bilen?
Tror ni tänker på han Jonas från Oxie som blev häktad för att han stod som ägare på en scooter som användes som flyktfordon till nåt mord, tror inte han har nåt att göra med detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in