2023-05-22, 13:20
Medlem
Soran Ismael, Margeaux Dietz, och nu Fredrik Ferderley.
Svt älskar att visa fram offerkoftorna! Fy!!
De borde naturligtvis inte få något offentligt utrymme på det här sättet.
Federley tycker det är ok att vara toppolitiker och leva vilket slags liv man vill, typ. SJÄLVKLART är det inte det, Fredrik Federley!!! Som representant för folket har man hårdare krav på sig än andra. GIVETVIS.
Och hans uttalande bevisar bara att mord, det tycker han är över gränsen, men inget annat!
Jesus!...
Citera
2023-05-22, 13:31
Medlem
Ush Federley är VIDRIG. Att han ens kan ta en lem i sin mun som har våldtagit barn! Det säger fan ALLT om honom, han är garanterat smyg-pedofil själv, råder ingen tvekan om den saken. Jag SKÄMS över att jag har röstat på honom en gång i tiden, fy fan alltså! Han är en SKAM för alla i HBTQi-rörelsen, jävla äckel 🤮🤮🤮
Citera
2023-05-22, 13:41
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Federley tycker det är ok att vara toppolitiker och leva vilket slags liv man vill, typ. SJÄLVKLART är det inte det, Fredrik Federley!!! Som representant för folket har man hårdare krav på sig än andra. GIVETVIS.
Och hans uttalande bevisar bara att mord, det tycker han är över gränsen, men inget annat!
Jesus!...

Det är ju själva programidén att man låter utfrysta medie/kulturpersonligheter komma till tals. Det är dessutom vad jag förstår människor som aldrig har blivit dömda för något brott.
Citera
2023-05-22, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Det är ju själva programidén att man låter utfrysta medie/kulturpersonligheter komma till tals. Det är dessutom vad jag förstår människor som aldrig har blivit dömda för något brott.

Mycket dålig programidé! Så länge det inte handlar om 100% felaktigt anklagade. Men så är ju inte fallet.
Eller - om de skulle ställas stenhårt mot väggen, men det skulle ju svt aldrig göra.
Citera
2023-05-22, 14:02
Medlem
deTremouillacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Vad jag kan förstå läser han teologi, och han har tydligen en önskan om att bli präst... Det 1. är en förutsättningen,, men inte på när tillräckligt. Kyrkan skall naturligtvis värdera lämplighet, och F skall i så fall palceras som kandidat i något stift. Hur stor är chansen at dett skulle lyckas ?
Nåja, det är svenska kyrkan... regngbågskommunister hela bunten. Inte undra på att folk lämnar !

Fredrik Federlay som inte konverterade till Judendom för att han var för gudalös. Ska nu bli präst. Kanske kan Ursela läsa bibliska historier för barn vid konfirmationen?

Jag tycker det är positivt att Svenska Kyrkan kan fortsätta sin teologiska förvandling från Lutheriansk kristendom till sin moderna reform, där man sprider Spinoza-Foucaultsk antikrist-gospel. Kanske kan det hjälpa människor som kan sin eskatologi att inse att vi lever i den yttersta av tider

https://nordfront.se/fredrick-federley-jag-ar-jude-i-sjalen.smr
Senast redigerad av deTremouillac 2023-05-22 kl. 14:14.
Citera
2023-05-22, 14:05
Moderator
manamanahs avatar
Federley känns aldrig genuin i de här situationerna (jag har precis kollat pa svt:s persona non grata).
Jag får intrycket av att han försöker att försvara sitt inte så genomtänkta val att fortsätta att träffa någon som är en dömd pedofil genom att påstå att han ar lite bättre och har moral, till skillnad från de som anklagar honom för denna dumhet.
Som hans mamma sa, sex år i fängelse ar ett långt fängelsestraff, det ar ett allvarligt brott som begåtts. Och man borde vilja veta vad som har hänt. Federley har egna barn.
Federley var säkert så förälskad att han vägrade se sanningen i vitögat, men erkänn det då, försök inte dölja det med något dravel om att han minsann har en högre stående moral och han kan absolut inte rucka på sin princip, aldrig, aldrig någonsin.
Citera
2023-05-22, 14:08
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Jesus!...

Det handlar om att "rädda" personer som journalisterna och media har investerat oerhörda mängder journalistisk prestige i. Att den goda och helmysiga muslimen och antirasisten Soran Ismail, alla journalisters maskot och superhjälte, visade sig vara en obehaglig sexofredare är förmodligen ett av de största journalistiska nederlagen någonsin i modern tid i Sverige. Därför fick han en lång dokumentär i två delar(!) av skattefinansierade SVT där tanken var att han skulle rentvås och återlanseras. Dessbättre gick det inte riktigt som journalisterna hoppades.

Samma med pedofilälskaren Federley. Han var en favorit bland journalisterna. Homo, anti-SD, förespråkare av ohämmad massinvandring från MENA. Alla rätt. Nu måste han räddas i största möjliga mån.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2023-05-22 kl. 14:10.
Citera
2023-05-22, 14:11
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Federley känns aldrig genuin i de här situationerna (jag har precis kollat pa svt:s persona non grata).
Jag får intrycket av att han försöker att försvara sitt inte så genomtänkta val att fortsätta att träffa någon som är en dömd pedofil genom att påstå att han ar lite bättre och har moral, till skillnad från de som anklagar honom för denna dumhet.
Som hans mamma sa, sex år i fängelse ar ett långt fängelsestraff, det ar ett allvarligt brott som begåtts. Och man borde vilja veta vad som har hänt. Federley har egna barn.
Federley var säkert så förälskad att han vägrade se sanningen i vitögat, men erkänn det då, försök inte dölja det med något dravel om att han minsann har en högre stående moral och han kan absolut inte rucka på sin princip, aldrig, aldrig någonsin.
Det verkar faktiskt vara själva pedofilbrottsligheten som han tänder på. Jag har inte sett programmet, tog de upp att han faktiskt seriedejtat personer med en sådan bakgrund? De är minst fyra.
Citera
2023-05-22, 14:23
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det verkar faktiskt vara själva pedofilbrottsligheten som han tänder på. Jag har inte sett programmet, tog de upp att han faktiskt seriedejtat personer med en sådan bakgrund? De är minst fyra.

Nej det tog de inte upp. Jag visste inte heller det, finns den infon i den här tråden?
Citera
2023-05-22, 14:26
Medlem
Wayaheads avatar
SvT tycker att de gör helt rätt eftersom pedofili ligger i pipe line, just nu. Måste legaliseras så fort det är möjligt. Just därför tvättas Fredrick Federley så mycket det bara går.

Här kan man se ett klipp ifrån WEF där Klaus Schwab står och talar sig varm för pedofili > https://stopworldcontrol.com/push-pedophilia/
Citera
2023-05-22, 14:34
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Nej det tog de inte upp. Jag visste inte heller det, finns den infon i den här tråden?
Ja, den finns här. Mest känd är Thomas Quick, övriga kända är Brysselpedofilen (norsk Centerpolitiker) och Brevduvepedofilen (exakt identitet okänd). Kanske var det någon till som nämndes. Stoppa Pressarna har skrivit.

Det verkar ohederligt om de sänder en dokumentär, där han behöver försvara sig bara mot en renputsad version av vad som hänt.
Citera
2023-05-22, 14:41
Medlem
Klart han ska bli präst nu, de har ju en förkärlek för småpojkar

Otippat att det var just Svenska Kyrkan som välkomnade honom in i värmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in