2022-02-15, 23:14
Medlem
Seriepedofilsförsvararen Stefan Risenf0rs * försvarar alltså Pederley? Och svenska kyrkan accepterar det? Det innebär att sv kyrkan är en pedofilkyrka.

* 0 = o
Senast redigerad av Grumbo 2022-02-15 kl. 23:51.
Citera
2022-02-15, 23:28
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Seriepedofilen Stefan Risenf0rs * försvarar alltså Pederley? Och svenska kyrkan accepterar det? Det innebär att sv kyrkan är en pedofilkyrka. * 0 = o

Är han dömd? Det blir väl 6e FF är vän med?
Citera
2022-02-19, 11:49
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
FF-prästen har blivit intervjuad. Jag skulle inte låta mina barn gå i den kyrkan.

https://samnytt.se/svenska-kyrkan-forsvarar-federley-kvall-han-har-inte-ens-varit-misstankt/
” Ja, han har haft en månadslång relation med en kille som visade sig vara dömd sju eller åtta år för pedofili. ”

Månadslång ? De hann ju t.o.m. bli sambos .
Citera
2022-02-19, 12:26
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
” Ja, han har haft en månadslång relation med en kille som visade sig vara dömd sju eller åtta år för pedofili. ”

Månadslång ? De hann ju t.o.m. bli sambos .
Prästen beter sig som en struts och stoppar huvudet ner i sanden.
Stefan Rosfors har fått utförlig information om på vilket sett det ligger till för Federleys exsambo och hans samvaro med övriga grovt dömda pedofilvänner. Det vet jag från en säker källa.
Bara det att han inte tror på den informationen.
Han tror att vi är högerextremenister som försöker sabotera för stackars oskyldiga Federley.
När det i själva verket är församlingsmedlemmar och övrigt vanligt kloka människor som reagerar på prästens brist på etik och moral. Samt slöseri med kyrkans resurser.
Han kommer bara med lama förklaringar om att Jesus välkomnar alla…
Senast redigerad av Lillamig72 2022-02-19 kl. 13:20.
Citera
2022-02-19, 12:30
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Prästen betesregel som en struts och stoppar huvudet ner i sanden.
Stefan Rosfors har fått utförlig information om på vilket sett det ligger till för Federleys exsambo och hans samvaro med övriga grovt dömda pedofilvänner. Det vet jag från en säker källa.
Bara det att han inte tror på den informationen.
Han tror att vi är högerextremenister som försöker sabotera för stackars oskyldiga Federley.
När det i själva verket är församlingsmedlemmar och övrigt vanligt kloka människor som reagerar på prästens brist på etik och moral. Samt slöseri med kyrkans resurser.
Han kommer bara med lama förklaringar om att Jesus välkomnar alla…

Varför har du ens det ordet i ordlistan?

Nä men prästen är självklart själv av samma skrot och korn. Håll era barn borta från den kyrkan!
Citera
2022-03-09, 12:37
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Hur går det för pedofilälskaren och före detta centerpolitikern Fredrick Federley?

Blev framträdandet i kyrkan den returbiljett in i värmen som han hoppats på?

Har det kommit fram uppgifter om nya förhållanden med pedofiler? Hur många var det uppe i nu senast vi räknade?

Hur trivs han i sitt nya, mer modesta boende?

Vad säger de nya grannarna?

Har det synts till några besökande pedofiler i området?

Har han fortfarande ett inofficiellt förhållande med Björbopedofilen?

Planerar han "biskolor för barn" till sommaren i området han flyttat till?

Många frågor...
Citera
2022-03-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Hur går det för pedofilälskaren och före detta centerpolitikern Fredrick Federley?

Blev framträdandet i kyrkan den returbiljett in i värmen som han hoppats på?

Har det kommit fram uppgifter om nya förhållanden med pedofiler? Hur många var det uppe i nu senast vi räknade?

Hur trivs han i sitt nya, mer modesta boende?

Vad säger de nya grannarna?

Har det synts till några besökande pedofiler i området?

Har han fortfarande ett inofficiellt förhållande med Björbopedofilen?

Planerar han "biskolor för barn" till sommaren i området han flyttat till?

Många frågor...

Han är igång med ny intervju i SvD. Artikeln är litet haveri med en narcissist i centrum.
Citera
2022-03-17, 21:39
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NetProwler88
Han är igång med ny intervju i SvD. Artikeln är litet haveri med en narcissist i centrum.

Jag tänkte väl att den lille pedofilälskaren skulle försöka krypa fram ur skuggorna när de flesta har sina tankar på kriget i Ukraina. Jag fick rätt alltså. Vilken vidrig liten fan han är.
Citera
2022-03-17, 22:08
Medlem
Klickiss avatar
Där sjönk SVD som en gråsten! Hur kan man låta den där typen gråta ut? Han har kontaktat tidningen själv, säger en hel del.
Någon som har lust att sammanfatta eländet?
Citera
2022-03-17, 23:18
Medlem
Månsans avatar
Vad är det för värdelös skräpintervju i SvD? I faktarutan "Turerna kring Fredrick Federly" nämns bara en pedofil, den första. Jäkla dålig faktaruta som döljer för läsaren att Federleys pedofilkontakter är många och ständigt återkommande. "Volvo-pedofilen", "Norge-pedofilen", "Bryssel-pedofilen" och allt vad de har kallats.

Jag har inte betalat för (numera) vänsterblaskan SvD och kan inte läsa intervjun. Utgår från att den är en osann partsinlaga där predatorn Federley får gråta ut och snygga upp bilden av sig själv.
Citera
2022-03-18, 07:15
Medlem
Sedlighetspoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fcknfuck
Seriös fråga, är det inte allmänt känt att majoriteten av bögar går igång på barn?
Seriöst svar, är du själv bög?
Jag ser själv inget sexuellt vad barn beträffar. Däremot ser jag avarter och sjuka individer inom alla områden, ex, politiken finns Miljöpartister, inom Polisen en samling sadister. Bland hetro finns de som går igång på bajs och liknande.
Så det logiska svaret utifrån frågan är , är det inte allmänt känt att majoriteten av heterosexuella bajsar på varandra?
Citera
2022-03-18, 13:18
Medlem
https://www.svd.se/federley-det-finns-inget-satt-att-fa-upprattelse

Verkar som Fredrik börjar positionera sig inför valet i höst.

Uppenbart är att han inte svettas särskilt mycket i sin offerkofta.

Uppenbart är också att inte ens det fruktansvärt irrationella beteendet som Fredrik ägnat sig åt inte är en garanti för att aldrig återigen få vistas i maktens korridorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in