Citat:
Ursprungligen postat av
Ajjamenassovafan
Och här har du tom hunnit svara innan mitt senaste ...
Ja, det är filt och klubban har gummi-slagyta. Tyvärr har jag, som amatör, inte riktigt koll på vad som är relevant annars.
Det vore BRUTAL-uppskattat om du ville göra en liten trebollars-rekommendation sådär rent personligt. Annars beställer jag Start-kitet.
Isses vilken mängd bollar det finns numera.
Det var inte mycket jag kände igen.
För att "knäcka" koderna.
Vikt, det är helt enkelt vad bollen väger.
Hårdhet, 0 inget motstånd, 100 stenhård, kioskbollar brukar ligga på 80-85
Studs, hur högt hoppar bollen om den släpps från en meter
Det är frestande att vilja ha studsbollar, men dom är odelbara på en filtanläggning.
Dom används på betong och eternitanläggningar.