2020-11-25, 13:56
Medlem
cacablancas avatar
Hur vanligt är pcp i sverige har någon här testad det
Citera
2020-11-25, 16:50
Medlem
mingtians avatar
Pcp är rätt mainstream inom vissa kretsar i Stockholm och Storuman dessa dagar.
Citera
2020-11-25, 21:40
Medlem
cacablancas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Ok kan du berätta mer i vilka kretsar och har du själv testad det
Citera
2020-11-25, 22:44
Medlem
Green-Devils avatar
Tycker FS på DarkNet har en ganska överskådlig bild av vad som är mainstreem då det representeras av antalet aktörer som säljer drogen i fråga.
Citera
2020-11-26, 08:22
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Hur vanligt är pcp i sverige har någon här testad det
pcp är en ganska sällsynt drog generellt talat, ketamin däremot som är en kemiskt besläktad drog kan finnas med medelmåttigt sökande.
anledningen till att ketamin är mer populärt tror jag har med att det inte är lika toxiskt, det är lättare att dosera samt att det inte har samma stigma.
i sverige så kommer du ha det svårt om du vill finna ketamin, dock blir sökandet nog måmga gånger lättare i andra länder.
Citera
2020-11-26, 10:37
Medlem
Citat:

Det låter som en nyhet isf! Att PCP skulle vara mainstream låter helt otroligt! Vad är Storuman?

Jag har aldrig stött på PCP inrikes, dock läst folk som har testat men aldrig hittat det till salu.

FS har knappast någon PCP för den delen.

Du som påstår att det är mainstream, du råkar ej tagit fel på PCx analogerna som finns, samt har sålts lagligt under många år? Det är stor skillnad på PCP och dess analoger.

OM det stämmer blir jag bara glad - väl mött!
Citera
2020-11-26, 11:11
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420
Det låter som en nyhet isf! Att PCP skulle vara mainstream låter helt otroligt! Vad är Storuman?

Jag har aldrig stött på PCP inrikes, dock läst folk som har testat men aldrig hittat det till salu.

FS har knappast någon PCP för den delen.

Du som påstår att det är mainstream, du råkar ej tagit fel på PCx analogerna som finns, samt har sålts lagligt under många år? Det är stor skillnad på PCP och dess analoger.

OM det stämmer blir jag bara glad - väl mött!

Jag ber om ursäkt, mitt tidigare inlägg saknade lite text. Skulle skämta lite med TS.

Har inte heller stött på PCP och skulle gissa att marknaden är obefintlig i Sverige. Eventuellt någon, som någon gång kommer i kontakt med någon som fått tag på det genom att självimportera det.
Citera
2020-11-26, 13:59
Medlem
Citat:
Jag ber om ursäkt, mitt tidigare inlägg saknade lite text. Skulle skämta lite med TS.

Har inte heller stött på PCP och skulle gissa att marknaden är obefintlig i Sverige. Eventuellt någon, som någon gång kommer i kontakt med någon som fått tag på det genom att självimportera det.

Du är ursäktad kamrat!

Åter till ämnet så är PCP något ytterst sällsynt enligt mig och endast jänkarna som fått äran att doppa ciggen i...

Sen har vi PCE & PCM som är ytterst intressanta substanser som oxå är osynliga, däremot är deras analoger utspridda världen över.

Lite skumt enligt mig.
Citera
2020-11-26, 17:16
Medlem
telepatis avatar
Jag har aldrig testat PCP, däremot lyssnar jag mer än gärna på Leak bros skiva Waterworld. Introt PCP ward sätter så att säga temat för skivan. Rekommenderas!

https://www.youtube.com/watch?v=k5uk...n8i4-KoN4DAQan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in