Citat:
Ursprungligen postat av
tongzhi
Nej, det är klart att du inte förstod hur imbecillt ditt inlägg var, inte oväntant av en autist. Poängen jag försökte framföra var David vs. Goliat perspektivet och att då citera mitt inlägg med någon jävla medaljräkning hänger inte ihop. Du får hallucinera ihop precis vad du vill, men blanda inte in mig i fortsättningen om du inte kan följa ett resonemang.
Seså, fortsätt nu läsa tabeller och räkna medaljer.
Seså, lille vän, lugna ner dig nu. Sätt dig ner i soffan och ta några djupa andetag - gärna genom en papperspåse...
När bordtennis för första gången var med i de Olympiska Spelen 1988, var det
Erik Lindh som visade vägen genom att vinna den första svenska medaljen i singel. Waldner fick snällt vänta fyra år till innan han vann sitt OS-guld 1992 och i den turneringen mötte han inte en enda kines. När Waldner vann sitt första VM-guld 1989 mötte han inte heller någon kines på vägen. När J.O. vann sitt andra VM-guld 1997 mötte han faktiskt kinesen Yan Sen i semifinalen, men den kinesen hade betydligt större meriter i dubbel så det var knappast ett David vs. Goliat moment.
Att jämföra det svenska bordtennislandslaget vid den tiden, med afrikanska längdskidåkare är dessutom bara löjligt.