• 1
  • 2
2020-11-24, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Ju snabbare man blir av med Kronkalle desto bttre .. min syn p saken.
sh d. Frre byggherren Lars Gullstedt (byggde Infra City i Upplands Vsby)hade 3 miljarder i skatteskulder betalade int ett re till kronkalle....Likvl levde han flott i en paradvning p stermalm (som hans sner gde)
Citera
2020-11-24, 13:03
Medlem
Har du redan EN faststlld skuld eller har fogden hrt av sig och krver 14.000 Kr och du ska betala inom par dagar? Om det r de sista nmnda fallet betala omgende s slipper du betalningsanmrkningen. Har du andra skulder till inkassobolag? Betala dom och motta "Olle i grinden", s slipper du f fler anmrkningar,betala in en tusenlapp i taget och bygg en buffert av pengarna du har fr framtida utgifter. Ser KFM att du betalar och fordringsgaren ser att pengar brja rulla in s hller dom sig lugn.

Betala in 1000-2000kr/mn s ordnar det sig och f bort vriga skulder,
Citera
2020-11-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penning.Rimpi
sh d. Frre byggherren Lars Gullstedt (byggde Infra City i Upplands Vsby)hade 3 miljarder i skatteskulder betalade int ett re till kronkalle....Likvl levde han flott i en paradvning p stermalm (som hans sner gde)
Tre miljarder hostar man ju inte precis upp i frsta andetaget
Citera
2020-11-24, 20:35
Medlem
JaffarByn163s avatar
Jag betalade in 14K till Kronofogdemyndigheten idag.

Fan vad sknt det hr knns allts.
Trodde aldrig jag skulle n den hr punkten ven fast det inte var vrldens strsta skuld.

Nu har jag bara ngra tusenlappar kvar hos inkasso som jag redan ringt upp och ordnat avbetalningsplaner p.

Tack fr era tips! Hoppas alla andra som befinner sig i en potentiellt tuff ekonomisk sits och "sitter i skiten" s att sga lyckas ta sig ur skuldtrsket och fr chansen att leva ett fullvrdigt liv och inte ett p existensminimum!

Stort lycka till allihop!

Till mod: trden kan lsas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här