2006-05-21, 19:50
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Jasså, mitt gick in på analys. Inte hitta dom DXM där inte..

En polare hade dexat 2 dagar innan, in på analys. Inget där heller.

Frågade dom på maria ungdom vad dom kollar efter på analys och så sa hon diverse droger. Däriband inte svamp, dxm, hbw, lustgas etc.

Samt att jag läst på FB (kanske inte världens bästa källa) att tramadol kan man minsan inte se på pisseprov.

OK, där ser man.
Jag är ju inte en expert på området men jag hade den uppfattningen att genom
en analys så kunde dom se allt man stoppat i sig i substans väg.

Jag vet inte hur maria-ungdom gör sin anayl eller sådant,
men sen är ju inte tex. DXM narkotikaklassat heller vad jag vet.
Tramadol vet jag inte, det kan ha blivit klassat nu men var länge icke-narkotikaklassat.
2006-05-21, 21:01
Bannlyst
Citat:
imundiga något som färgar ditt
piss gulare, för när du dricker så mkt vatten som du ska göra så blir pisset helt
vitt/genomskinligt.

Vitamin B.
2006-05-21, 21:11
Medlem
x0rs avatar
Drick så mycket vatten fr.o.m. en dag innan du ska pissa att du nästan blir vattenförgiftad då kommer du pissa vatten bara. Du kommer dock få gå på ompiss.

Koltabletter ska också hjälpa har jag hört. Men det är inget jag backar upp
2006-05-28, 04:31
Medlem
karl_vandals avatar
asså e de någon som har testat någont och sedan haft lägre värden än dom borde?!
och i så fall vad?!
2006-05-28, 14:18
Medlem
GaiNs avatar
Skickas till drogakuten.
/MOD
2009-03-12, 00:49
Medlem
PundarMuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Jasså, mitt gick in på analys. Inte hitta dom DXM där inte..

En polare hade dexat 2 dagar innan, in på analys. Inget där heller.

Frågade dom på maria ungdom vad dom kollar efter på analys och så sa hon diverse droger. Däriband inte svamp, dxm, hbw, lustgas etc.

Samt att jag läst på FB (kanske inte världens bästa källa) att tramadol kan man minsan inte se på pisseprov.

Tramadol syns med spec sticka och på analys, dock går ur på ca2 dagar. jag skulle pissa i måndags när ja käka jävla massa trad men lyckades slinka undan men mitt tips ivf:
Drick vatten som FAN, Svettes (basta träna mm), Käka kreatin, finns på tränings och hälsobutiker, och ivf mot fludder (benzo mm) så har ja hört att Koltabletter ska funka, har dock inte testat, köpte en burk på apoteket fö 90spänn häromdagen, säg att ni har fått matfötgiftning bara. men alltså: vatten, svettas, kreatin, kol, c-vitamin(?).
2009-04-18, 23:37
Medlem
Tips

Citat:
Ursprungligen postat av karl_vandal
Ni verkar inte fatta vad jag menar
Vill veta någonting som rensar pisset från skit...
vet att de finns grejor som gör det men inte vad det är eller vad det heter...:P

päjjs
ÄPPELCIDER ÄTTIKA ,DRICK MYCKET!
2009-04-19, 08:20
Medlem
jiggediis avatar
Hur gammal är trådskaparen? Jag skulle säga alkohol för din del (: om du går runt och nojjar efter piss så är du ingen värdig knarkare !
2009-04-21, 13:17
Medlem
Ett bra tips när man har pisse prov mot cannabis i alla former, är att äta bikarbonat var fjärde timme 3 dagar innan man ska göra det visst det smakar inte bra men det funkar, jag klarade mig på alla pisseprov i ett halvår. Och drick mycket vatten!!
2009-04-21, 14:18
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karl_vandal
Vad finns det för grejor man kan stoppa i sej för att pissa rent på urinprov?
(både på stickor och på en analys....)
Vad har ni testat å klarat er med?
Jag har hört att Aminosyra funkar, men när jag va på apoteket så sadom att de finns typ 20 olika sorter... Någon som vet namnet på någon fungerande?
C-vitamin har jag oxå hört att de renar... någon som vet resultat?

Fred och Förståelse (Peace and Understanding)

Beror helt på vad det är du vill stoppa i dig för grejer
2009-04-21, 22:05
Medlem
jiggediis avatar
Drick en halv liter urin av någon med rent piss ! Funkar till 100%
2009-05-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallyhs
Ett bra tips när man har pisse prov mot cannabis i alla former, är att äta bikarbonat var fjärde timme 3 dagar innan man ska göra det visst det smakar inte bra men det funkar, jag klarade mig på alla pisseprov i ett halvår. Och drick mycket vatten!!

Jag har urinprov om 2 dagar, har ganska stor panik för att vara posetiv.
Funkar det verkligen och finns det tid för mig att käka bikarbonat innan jag har mitt urinprov som är på lördag klockan 17.00
tack i förhand.
BBA!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in