Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-23, 00:33
Bannlyst
Jag skrev ett PM till admin igår. Vad det innehållet är mellan mig och den personen, jag trodde PM stod för personligt meddelande. Men admin gjorde PM:et offentligt.

Är det helt rätt att admin gjorde så anser ni, jag personligen tycker att det är tankeomställare om att ifrågasätta admins trovärdighet.

(FB) Har några frågor till Flashback

Det här postar admin,

Citat:
Du har fått ett svar. Att jag inte är intresserad.
För de som undrar vad ärendet gällde, så kommer här nedan ett urdrag från det PM jag mottagit:

"Jag vet inte hur jag ska inleda mitt "brev", det är svårt att skriva till någon som har tunnelseende men jag hoppas du förstår mig.

Det är svårt att för dig att förstå att ditt forum Flashback kommer gå under sinom framtid, det finns inget du kan göra. Det är inte bara mer pengar så reder sig skiten. Det är mer en så, mycket mer en så. Du har tydligen retat upp för många människor, förr eller senare slår det tillbaka.Tror det är nu det har kommit ikapp dig ... Din tid är räknad som jag ser det. Vissa är bestämda för att sänka dig och jag tror att de kommer lyckas med det.

Jag har ett erbjudande till dig, jag förstår att du vill ha något att göra, stäng ner ditt forum nu, och i utbyte får du en admin-roll på ett nytt forum som jag startar upp på en gång ... Skulle det nya forumet tjäna pengar beroende på hur mycket lovar jag dig lön."

Eftersom frågan nu är besvarad, så väljer jag att låsa tråden.

admin

Mitt PM till admin ser inte ut så admin har klippt och kopiert saker som jag inte känner igen. Ni kanske ser själva att det inte hänger ihop.
Citera
2020-11-23, 00:52
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terelle
Jag skrev ett PM till admin igår. Vad det innehållet är mellan mig och den personen, jag trodde PM stod för personligt meddelande. Men admin gjorde PM:et offentligt.

Är det helt rätt att admin gjorde så anser ni, jag personligen tycker att det är tankeomställare om att ifrågasätta admins trovärdighet.

(FB) Har några frågor till Flashback

Det här postar admin,

Mitt PM till admin ser inte ut så admin har klippt och kopiert saker som jag inte känner igen. Ni kanske ser själva att det inte hänger ihop.

Väldigt svårt att utläsa i din citerade text vad som är skrivet "av vilken".

Men rent generellt, i "övriga livet utanför Flashback" hör det till god ton att inte vidarebefordra sådant som man skrivit i exempelvis e-postkonversation. Speciellt inte "publicera", i alla fall inte något som fortfarande är pågående.

Citera
2020-11-23, 00:58
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Citat:
Jag har ett erbjudande till dig, jag förstår att du vill ha något att göra, stäng ner ditt forum nu, och i utbyte får du en admin-roll på ett nytt forum som jag startar upp på en gång ... Skulle det nya forumet tjäna pengar beroende på hur mycket lovar jag dig lön.

Det där kan uppfattas som att du vill utplåna Flashback. Är det ditt egentliga syfte?

Citat:
Vissa är bestämda för att sänka dig och jag tror att de kommer lyckas med det.

Och hur ser du på detta?

Jag tror knappast admin publicerar pm i normalfallet, men det där (som du skrev) kan nog uppfattas som väldigt fientligt.
Citera
2020-11-23, 01:01
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Är det helt rätt att admin gjorde så anser ni
Att ens admin besvarade ditt patetiska hot.
Citera
2020-11-23, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det där kan uppfattas som att du vill utplåna Flashback. Är det ditt egentliga syfte?

Och hur ser du på detta?

Jag tror knappast admin publicerar pm i normalfallet, men det där (som du skrev) kan nog uppfattas som väldigt fientligt.

Klart det uppfattas så när admin har tagit bort delar av mitt PM till han, ser du inte att PM:et inte hänger ihop?

Men det jag sagt är sanning, är det inte? Är Flashback inte på väg att dö ut?

Men frågan är inte bara vad jag skrivit utan hur admin betedde sig.
Citera
2020-11-23, 01:17
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Klart det uppfattas så när admin har tagit bort delar av mitt PM till han, ser du inte att PM:et inte hänger ihop?

Men det jag sagt är sanning, är det inte? Är Flashback inte på väg att dö ut?

Men frågan är inte bara vad jag skrivit utan hur admin betedde sig.

Men publicera hela ditt PM här då, så kan vi jämföra.

Förutom det så, du är patetisk. Gå å köp Facebook eller något istället.
Citera
2020-11-23, 01:17
Bannlyst
Tänkte att ni skulle få läsa hela PM:et jag skickade till admin och inte den censurerade versionen av admin. Gick in på meddelandet men kan inte hitta något skickat. Borde det inte finnas där när man skickar PM till någon?
Citera
2020-11-23, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NormanRosemont
Men publicera hela ditt PM här då, så kan vi jämföra.

Förutom det så, du är patetisk. Gå å köp Facebook eller något istället.

Läs mitt inlägg igen. Det var precis det jag tänkte men det finns inget där. På något tokigt sätt är utsickat tomt.
Citera
2020-11-23, 01:27
Ah trams från båda håll. Vi lever i en polisunion där lagar och stater har all makt.
Citera
2020-11-23, 01:28
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Läs mitt inlägg igen. Det var precis det jag tänkte men det finns inget där. På något tokigt sätt är utsickat tomt.

Skaffa dig lite livserfarenhet. Jag läser sådana som dig som en öppen bok.
Citera
2020-11-23, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BETONGKRILLE
Ah trams från båda håll. Vi lever i en polisunion där lagar och stater har all makt.

Det kanske var dumt av mig men jag är ärlig åtminstone. Vem har inte sett att Flashback håller på gå under?

Var det dumt av mig erbjuda admin en admin-roll på ett nytt forum plus att han får lön? Var det så dumt sagt av mig verkligen?

Att läcka PM mellan en användare och en som administrerar forumet. Det här kommer gå till historien.
Citera
2020-11-23, 01:34
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Det kanske var dumt av mig men jag är ärlig åtminstone. Vem har inte sett att Flashback håller på gå under?

Var det dumt av mig erbjuda admin en admin-roll på ett nytt forum plus att han får lön? Var det så dumt sagt av mig verkligen?

Att läcka PM mellan en användare och en som administrerar forumet. Det här kommer gå till historien.

Du skrev "jag förstår att du vill ha något att göra".

Jag är säker på att forumet inte drivs för att admin vill ha något att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in