2020-11-21, 23:58
Medlem
Ser massor av folk som stolt lägger ut bilder med Lidls nya sneakers men frågan är vad är grejen? vem vill ha skor de står lidl på? även om jag inte bryr mig mycket om märken så fattar jag inte grejen?
Citera
2020-11-22, 00:00
Medlem
ZlatanStatyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
Ser massor av folk som stolt lägger ut bilder med Lidls nya sneakers men frågan är vad är grejen? vem vill ha skor de står lidl på? även om jag inte bryr mig mycket om märken så fattar jag inte grejen?
Inte jag heller skulle aldrig gå runt med såna skor.
Citera
2020-11-22, 00:02
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans

Jag kan heller inte fatta hypen. För många år sedan köpte jag ett par billiga "sneakers" på Lidl för 99:- eller sånt för att ha som trädgårdsskor. (Klippa gräset etc.). Dög inte ens till detta. Fick ont i fötterna. Fick slänga. De som köper skorna kanske hoppas göra pengar på e-bay?

Edit: Jaha, tydligen:
https://www.ebay.com/sch/i.html?LH_CAds=&_ex_kw=&_fpos=&_fspt=1&_mPrRngCbx= 1&_nkw=lidl+sneakers&_sacat=&_sadis=&_sop=12&_udhi =&_udlo=&_fosrp=1
Citera
2020-11-22, 00:04
Medlem
Ducadreams avatar
Ytterst märkligt.
Citera
2020-11-22, 00:10
Medlem
vemsfels avatar
Tycker det verkat krystat. Sett försök med memes som vill likställa skorna med de som ”vaktar orten” bär, men det faller platt enligt mig. Man försöker göra det lustigare än vad det är. Lidl har sytt ihop ett par Kinadojjor, so what?
Citera
2020-11-22, 00:15
Bannlyst
Tror väl att det mest är hypat bland gymnasieelever. Det som är minst trendigt (d.v.s kläder från Lidl) blir genast väldigt trendigt om kändisar gör en kul grej av det.
Citera
2020-11-22, 00:18
Medlem
Även jag har funderat på det här och fattar verkligen inte. Visst, de ser väl helt okej ut, och de är säkert prisvärda om man köper dem i butik, men det känns som Att jag missar nått?

År 2020 fortsätter leverera frågetecken i en Aldrig sinande ström.
Citera
2020-11-22, 00:21
Medlem
Vad känner du för folk som vill stoltsera med den sortens skor?
Citera
2020-11-22, 00:27
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Det är väl ett lite punkigt finger mot branding-kulturen?
Citera
2020-11-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Vad känner du för folk som vill stoltsera med den sortens skor?
några hiphop artister. inga jag känner dock
Citera
2020-11-22, 00:52
Medlem
Fan vad trötta ni är och vilken dålig koll ni har.

Det var det första jag sa till tjejen när jag läste kampanjbladet och såg dels att skorna var ganska snygga och exakt helt rätt lagom mycket "Lidl" och att dom bara skulle säljas i begränsad upplaga; det där kommer bli en riktig kult-grej.

//Conny med koll.
Citera
2020-11-22, 00:57
Medlem
Såg skorna i någon reklam som går på tv nu (kommer ej i ihåg vilket företag det var reklam för) och tyckte de var snygga. Visste inte att det var Lidl som säljer dem. Men tycker det lite kul om de nu är "inne" bland ungdomarna. Lite som när jag var ung och gick på högstadiet. Då var Fruit of the Loom "inne" och alla ungar sprang runt med sådana tröjor. Alla hade råd att vara coola.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in