• 2
  • 3
2020-11-22, 12:49
Medlem
Onan-erarens avatar
Nu känner inte jag så många homosexuella men jag har en bisexuell polare å han säger att det är lättare att ligga med killar för de är mer rakt på. (pang på rödbetan) Tjejer (vissa inte alla) måste man fjäska till sig sex ifrån, två killar kan bestämma sig för att "nu går vi hem till dig å knullar" men detta är min polares erfarenheter men det är väl generellt som allt annat tror jag. Jag har absolut inget emot homosexuella, alla är vi olika å tur är väl det.
Citera
2020-12-07, 22:51
Medlem
Jag skulle inte säga att vi bögar är mer eller mindre sexuella än andra. Jag tror att en del olika faktorer kan spela roll för den bilden.

1. Det är fråga om just två eller flera män, som v olika anledningar generellt är mer sexuellt utåtagerande sexuellt.

2. Rent subkulturellt är sexualiteten mer öppen och avslappnad. Gissningsvis en konsekvens av hur tabubelagt homosexualitet tidigare var. De miljöer man då befann sig i med andra homosexuella hade en sexuell aspekt. Den stora gemensamma nämnaren mellan folk var och är den samkönade sexualiteten och upplevelsen av att vara minoritet. Av effektivitetsskäl blev sexuella möten mer raka och tydliga. Vi talar alltså någon generation tillbaka - och kulturer förändras generellt inte särskilt fort.
Citera
2020-12-07, 23:03
Medlem
"Är alla"-förled är så charmigt puerila. Tar man en grupp med hundratusentals människor är sannolikheten för att alla ska ha exakt lika mycket av variabel X tämligen låg. Det finns troligen homosexuella som inte har någon sexlust över huvud taget
Citera
2021-05-25, 17:33
Medlem
Många bögar jag har pratat med känner så, inklusive mig själv. Orsaken är att det är män som ligger med män och alla vet ju hur angelägna män kan vara att få ligga
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in