Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-20, 22:07
Bannlyst
Ja i princip hela min fråga fick plats i trådtiteln.

Man får ju inte säga någonting om moderator här på flashback så vågar inte säga nåt alls om det.

Kommer bara bli varnad, utslängd och papperskorgad som vanligt fast jag donerar till flash back.

Känner mig orättvist behandlad. Många av mina trådar är intressanta men vissa verkar ha ett personligt agg mot min användare och tidigare, det jag skriver och mina åsikter. Så de godtyckligt tar bort en massa saker

Hur som helst, det enda jag egentligen undrar är om det går att återuppliva trådar och hur man går tillväga då?

Ska man prata med admin istället för moderatorerna eller?
Citera
2020-11-20, 22:09
Medlem
SolidSteels avatar
Ja.
Pma först moderator är du inte nöjd Pma admin.
Citera
2020-11-20, 22:09
Medlem
najass avatar
Ja, mods kan flytta tillbaka trådar från papperskorgen. Som vanligt så är det bara att PM:a moderatorn som korgade den. (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
Citera
2020-11-20, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Ja i princip hela min fråga fick plats i trådtiteln.

Man får ju inte säga någonting om moderator här på flashback så vågar inte säga nåt alls om det.

Kommer bara bli varnad, utslängd och papperskorgad som vanligt fast jag donerar till flash back.

Känner mig orättvist behandlad. Många av mina trådar är intressanta men vissa verkar ha ett personligt agg mot min användare och tidigare, det jag skriver och mina åsikter. Så de godtyckligt tar bort en massa saker

Hur som helst, det enda jag egentligen undrar är om det går att återuppliva trådar och hur man går tillväga då?

Ska man prata med admin istället för moderatorerna eller?
Skicka PM till moderator i den kategori som du har tänkt att inlägget ska handla om och fråga isf. Starta inte en ny tråd! Läs på lite på FAQ och Om Flashback. Moderatorer agerar väldigt sällan efter känslor, har du fått inlägg korgade så är det för att de inte höll måttet.
Citera
2020-11-20, 22:19
Bannlyst
Ok.. tack för alla svar.. aldrig läst regelboken för hittar den typ inte , sökt nångång kanske men ah. De borde vara mer tydliga med sina regler . Var hittar man ens reglerna liksom?
Citera
2020-11-20, 22:22
Medlem
najass avatar
Citat:
Ok.. tack för alla svar.. aldrig läst regelboken för hittar den typ inte , sökt nångång kanske men ah. De borde vara mer tydliga med sina regler . Var hittar man ens reglerna liksom?

Längst ner på sidan. Annars är länken här: https://www.flashback.org/regler
Citera
2020-11-20, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Längst ner på sidan. Annars är länken här: https://www.flashback.org/regler

Ok hur kommer man i kontakt med admin? Är det han som alltid välkomnar en? Finns det bara en?

Kan inte göra mig förstådd med en moderator och frågat denna hur jag går vidare med mitt klagomål, vi tycks ha olika åsikter och han förstår inte mitt resonemang. Hoppas inte det här bryter mot någon regel nu för då ber jag om ursäkt isf.
Citera
2020-11-20, 23:08
Medlem
najass avatar
Citat:
Ok hur kommer man i kontakt med admin? Är det han som alltid välkomnar en? Finns det bara en?

Kan inte göra mig förstådd med en moderator och frågat denna hur jag går vidare med mitt klagomål, vi tycks ha olika åsikter och han förstår inte mitt resonemang. Hoppas inte det här bryter mot någon regel nu för då ber jag om ursäkt isf.

Det är inte fråga om åsikter. Du har ju fått instruktionerna länkade här i tråden?

Om du inte kommer överens med moderatorn så är nästa steg att skapa en publik klagotråd i delforumet Klagomål & Kritik. Då ska du bland annat inkludera PM-konversationen du haft med moderatorn i din trådstart. Läs instruktionerna och följ dom!

Admins finns det en knapp handfull, de finns också listade på samma länk som moderatorerna, längst ner på sidan dit jag tidigare hänvisade dig till reglerna. Där finns också FAQ:en som kan vara bra att läsa. Men jag kan svårligen tänka mig att admins engagerar sig i frågan om du inte följt instruktionerna först. Men det är klart du kan PM:a dom ändå om du vill.

Och till nästa gång; det hjälper inte att försöka be om ursäkt i förväg för att du inte vet om du bryter mot reglerna. Det är fullkomligt idiotiskt att skriva så i ett inlägg. Bryter det mot reglerna kommer det att leda till en åtgärd.
Citera
2020-11-20, 23:16
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
...
hur kommer man i kontakt med admin?
...
Titta lite till höger om regellänken.
Citera
2020-11-20, 23:39
Bannlyst
Citat:
Det är inte fråga om åsikter. Du har ju fått instruktionerna länkade här i tråden?

Om du inte kommer överens med moderatorn så är nästa steg att skapa en publik klagotråd i delforumet Klagomål & Kritik. Då ska du bland annat inkludera PM-konversationen du haft med moderatorn i din trådstart. Läs instruktionerna och följ dom!

Admins finns det en knapp handfull, de finns också listade på samma länk som moderatorerna, längst ner på sidan dit jag tidigare hänvisade dig till reglerna. Där finns också FAQ:en som kan vara bra att läsa. Men jag kan svårligen tänka mig att admins engagerar sig i frågan om du inte följt instruktionerna först. Men det är klart du kan PM:a dom ändå om du vill.

Och till nästa gång; det hjälper inte att försöka be om ursäkt i förväg för att du inte vet om du bryter mot reglerna. Det är fullkomligt idiotiskt att skriva så i ett inlägg. Bryter det mot reglerna kommer det att leda till en åtgärd.

Nej du har rätt. Det handlar om moderatorernas känslor uppenbarligen
Citera
2020-11-20, 23:43
Medlem
najass avatar
Citat:
Nej du har rätt. Det handlar om moderatorernas känslor uppenbarligen

Och det är därför du kan lyfta problemet publikt om det inte funkar med moderatorn.

Följ instruktionerna.
Citera
2020-11-20, 23:56
Bannlyst
Citat:
Och det är därför du kan lyfta problemet publikt om det inte funkar med moderatorn.

Följ instruktionerna.

Hur inkluderar man PM in i tråden då? Står ju ingenstans hur man gör det..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in