Citat:
Ursprungligen postat av
CartelMode66
Ok hur kommer man i kontakt med admin? Är det han som alltid välkomnar en? Finns det bara en?
Kan inte göra mig förstådd med en moderator och frågat denna hur jag går vidare med mitt klagomål, vi tycks ha olika åsikter och han förstår inte mitt resonemang. Hoppas inte det här bryter mot någon regel nu för då ber jag om ursäkt isf.
Det är inte fråga om åsikter. Du har ju fått instruktionerna länkade här i tråden?
Om du inte kommer överens med moderatorn så är nästa steg att skapa en publik klagotråd i delforumet Klagomål & Kritik. Då ska du bland annat
inkludera PM-konversationen du haft med moderatorn i din trådstart. Läs instruktionerna och följ dom!
Admins finns det en knapp handfull, de finns också listade på samma länk som moderatorerna, längst ner på sidan dit jag tidigare hänvisade dig till reglerna. Där finns också FAQ:en som kan vara bra att läsa. Men jag kan svårligen tänka mig att admins engagerar sig i frågan om du inte följt instruktionerna först. Men det är klart du kan PM:a dom ändå om du vill.
Och till nästa gång; det hjälper inte att försöka be om ursäkt i förväg för att du inte vet om du bryter mot reglerna. Det är fullkomligt idiotiskt att skriva så i ett inlägg. Bryter det mot reglerna kommer det att leda till en åtgärd.