2020-11-20, 15:28
Medlem
Tja, vad har ni för erfarenheter av såna, yay eller nej? Både mannens och kvinnans reflektion är intressant att höra. Blir det någon vibration av själva k*ken med en sådan?

Har någon rekommendation på en bra modell så kör på bara och posta den.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-20 kl. 15:34.
Citera
2020-11-20, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tja, vad har ni för erfarenheter av såna, yay eller nej? Både mannens och kvinnans reflektion är intressant att höra. Blir det någon vibration av själva k*ken med en sådan?

Har någon rekommendation på en bra modell så kör på bara och posta den.

Har testat en gång men vi skippade den ganska snabbt. Onödig pryl.
Citera
2020-11-20, 16:26
Medlem
SweetBrowns avatar
Min tjej gillar dem starkt då de stimulerar klitoris utan att hon eller jag behöver köra med fingrarna samtidigt som jag penetrerar henne. På mig känns det inte så mycket förutom lite vibration där uppe men skulle inte säga att det förhöjer min njutning särskilt mycket. Tjejen gillar inte de med en hård "tunga" som sticker upp utan föredrar en vanlig lite räfflad. Testa med en billigare variant först ifall det inte är något för dig/er, de billiga kan vara riktigt bra bara att batteriet tar slut fortare och går ofta inte att byta ut men de är helt klart hennes favoriter.
Citera
2020-11-21, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Har testat en gång men vi skippade den ganska snabbt. Onödig pryl.

Vad ville ni få ut utav en sådan och vad var det som failade då?
Citera
2020-11-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetBrown
Min tjej gillar dem starkt då de stimulerar klitoris utan att hon eller jag behöver köra med fingrarna samtidigt som jag penetrerar henne. På mig känns det inte så mycket förutom lite vibration där uppe men skulle inte säga att det förhöjer min njutning särskilt mycket. Tjejen gillar inte de med en hård "tunga" som sticker upp utan föredrar en vanlig lite räfflad. Testa med en billigare variant först ifall det inte är något för dig/er, de billiga kan vara riktigt bra bara att batteriet tar slut fortare och går ofta inte att byta ut men de är helt klart hennes favoriter.

Hm skrev att svar tidigare som tydligen inte postades pga forumstrul.

Har sett att det finns engångs-vibrerande ringar som är ganska simpla. Finns även mer avancerade med 7-10 olika vibrationsmönster och det känns som att man borde hitta någon vibration som båda gillar... men de kostar några hundralappar.
Citera
2020-11-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad ville ni få ut utav en sådan och vad var det som failade då?

Antar att det är mest för tjejens njutning. Iden är väl klitoris stimulering?

Tjejen kom utan ringen så den var bara onödig.
Citera
2021-04-06, 02:45
Medlem
Har testat den gör så kuken vibrerar litegrann är skönt att ha på sig när man är kåt men otymplig vid sex.
Citera
2021-04-15, 20:33
Medlem
Min fru gillar den vi har. Vet inte märket på den men den är uppladdningsbar med flera olika inställningar. För egen del gör den ingen större nytta. Möjligen något trång att få av eller på vid erektion men det är nog olika, tightar till lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in