• 2
  • 3
2020-11-20, 19:30
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Jag har 6 trådar på första sidan över mest lästa, vad fan tillför du? Det enda du gör är att gå in i mina trådar och klaga. Tycker du kan dra nåt gammalt över dig, det är såna som jag som gör Flashback till vad det är, inte såna som du.
Du är en idiot.
Man vinner inte för man har flest trådar på förstasidan.
Citera
2020-11-20, 19:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Det är så man lär sig om livet, tänk om alla jävla incels och andra med psykiska problem hade fått ett par år i militära och en runda på kåken? Då hade deras liv sett helt annorlunda ut idag.

Yeah.. I would have had the education and means to kill EVERYONE instead of just a few..

En runda i det militära, och en runda på kåken, hade förmodligen kunnat hjälpa mig att bli psykiskt inställd på att realisera Jordens Undergång i slutändan.
Senast redigerad av Trolltestet 2020-11-20 kl. 19:49.
Citera
2020-11-20, 20:44
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Jag har 6 trådar på första sidan över mest lästa... Det enda du gör är att gå in i mina trådar och klaga.

Skräp är skräp, även om många slänger det.

Ditt egocentriska påpekande belyser bara det faktum att du befinner dig snäppet under en Instagram beroende fjortiz
Citera
2020-11-20, 20:47
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Tror inte alls det är subjektivt och ganska säker på att psykiatrin skulle hålla med om det.

Ganska säker? Du killgissar alltså
Citera
2020-11-21, 03:17
Avstängd
Pungsvings avatar
Så det är därför folk från fängelset har så betydelsefulla positioner i samhället och hjälper alla med visdomsord, är uppskattade och vänder andra kinden till?
Citera
2020-11-21, 17:24
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Jag har 6 trådar på första sidan över mest lästa, vad fan tillför du? Det enda du gör är att gå in i mina trådar och klaga. Tycker du kan dra nåt gammalt över dig, det är såna som jag som gör Flashback till vad det är, inte såna som du.
Nu ligger de flesta i papperskorgen, och du är avstängd, manligt, eller?
Går bra nu?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in