Ngon som vet hur man gr en kortreklamation med Amex, det enda jag hittar r skadeanmlan och det passar nada,ngra mail kontaktuppgifter verkar svrt att finna till dom med ?
Ngon som vet hur man gr en kortreklamation med Amex, det enda jag hittar r skadeanmlan och det passar nada,ngra mail kontaktuppgifter verkar svrt att finna till dom med ?
Ja,men som sagt finns bara "skadeanmlan" och ngra direkta kontaktuppgifter ,email mm hittar jag inte
Sitter i Mexico s ringa r inte aktuellt,men hittar du s hojta till,blir tacksam
Ja,men som sagt finns bara "skadeanmlan" och ngra direkta kontaktuppgifter ,email mm hittar jag inte
Sitter i Mexico s ringa r inte aktuellt,men hittar du s hojta till,blir tacksam
G in i appen, ppna chattfnstret s kan du gra anmlan dr. Frvrigt r
det gratis att ringa amex bedregrifrmedling (fr skadeanmlan, nytt kort etc).
P mobilen nr du loggar in i appen s har du uppe i hgra hrnet en chatt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!