Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-17, 15:33
Medlem
WhaleMales avatar
Hej!
Var ser man sitt inlogg nu igen? Glömt mitt användarnamn och lösen och rädd att om jag loggar ut kommer jag inte in igen....

Tacksam!
Citera
2020-11-17, 15:37
Bannlyst
Ditt användarnamn är WhaleMale
Citera
2020-11-17, 15:38
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!
Var ser man sitt inlogg nu igen? Glömt mitt användarnamn och lösen och rädd att om jag loggar ut kommer jag inte in igen....

Tacksam!

Du kan ju alltid byta lösen.

Edit såg att man måste skriva in sitt gamla då. Men där har du chansen att försöka komma på det igen.
Citera
2020-11-17, 15:59
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Menar du var man kan se sitt lösenord? Det kan man inte. Men det kan finnas sparat i din dator/mobil/platta.

Eller menar du var du hittar kontrollpanelen och profilen? Det är pilen bredvid brevet i det övre högre hörnet. Eller så klickar du på ditt namn/profil i den här tråden.
Citera
2020-11-17, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!

Tacksam!

Om jag inte missminner mig så gjorde du väl en tråd om detta och jag svarade dig?

Sitter du vid en dator och använder t.ex chrome som webbläsare , klicka på de tre punkterna i hörnet , välj inställningar , under autofyll står det lösenord och klicka där , du kommer se en lista med olika sidor med användarnamn och en symbol med ett öga, klicka på ögat , titta på ditt lösenord och skriv ner det i en bok alltså en vanlig bok med papper och penna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in