Kom direkt o minnas en grej från när man var yngre, dock kan jag inte påstå att jag hade bemästrat någon konst att vara nykter då.
Var nog runt 16-17 år och hade ditintills bara provat alkohol, nikotin och cannabis.
Det var jag o några äldre vänner på min familjs gård i en liten stuga vi hade på den tiden.
Vi skulle testa lappar.
Den ena hade provat innan, men vi andra skulle få uppleva våran första riktiga tripp.
Blev ett jävla liv i stugan tillslut, som ni säkert förstår.
Jag minns inte så mycket i dagens läge helt ärligt. Men minns att jag o min nyktra vän som testat innan gick ut o ställde oss i mörkret utanför stugan en sväng.
Han bad mig o spela nykter o jag kommer så väl ihåg att hur mycket jag än försökte, så GICK det inte att hålla sig "cool" utan att helt plötsligt bara balla ur och säga nåt skumt.
Kanske låta tyst men extremt onormalt eller bara börja skratta sjukligt!
Var en jävla tur man inte fick besök av snälla mor o far då kan jag säga
I dagens läge är jag inte så orolig för att nån ska se att jag tagit droger. Tar lämpliga droger i lämpliga nivåer om jag vet att jag eventuellt kommer träffa någon som är anti.
Tråkigt att folk inte kan låta bli o försöka trycka ner varandra, även här på Flashback!
Låt folk sköta sitt föräldraskap ifred, ni vet ju ingenting om varandra? Håll er till ämnet förfan.
Skit i dom TS