Citat:
Ursprungligen postat av
Ingenjoer
Fast jag är ingen casanova tyvärr.
Problemet är att tjejer som är säg 1.60 vill ha män som är långa. Jag raggar ju inte på längre kvinnor, och har aldrig gjort.
Det är det jag menar. Liksom jag var på gymmet nyligen och såg tjejer som såg ut att vara 13-14 i ansiktet och nästan alla var längre än mig.
Du är bra med kvinnor, det är bara det att du har en success barrier. Du hindrar dig själv från att misslyckas och känna dig sårad. Man up och inse att det inte handlar om att undvika misslyckanden utan att resa sig upp och fightas varje gång man blir knockad. Det är mindsetet hos en champ.
Kvinnor kan känna att en man har gett upp på en mils avstånd. Detta är extremt avtändande och de kommer inte att prata med han om det inte är för medömkan och att de ska ”fixa han”, med nån annan tjej ofc, inte hon själv, ewww.
Dessutom så ja, du kan skippa att ragga på tjejjer. Men du bör allvarligt börja prata med fler tjejjer och försöka förstå hur de upplever dig. Se det som träning inför den stora matchen, för om du gör detta kommer din match med tiden och då har du ditt A-game. Roliga historier, du kan uttrycka dig som du vill, du kan leda henne, du kan sätta en inramning om att ni är på g på riktigt och att du inte är en toffel som hon kan behandla hur som helst.
Sätt ett mål, prata med minst 1 ny tjej om dagen. Även om det bara innebär att hejja på en tjej som du inte känner, på stan. Bygg ett track record av erfarenheter, ta inte dig själv på så stort allvar. Skojja till det och skratta bara för att det roar dig själv.
Good luck champ.