2020-11-12, 18:43
Medlem
Knackts avatar
Vet inte ens om det här är rätt ställe att placera tråden.

Jag undrar om det finns någon sammanställning av gamla trådar med någon inledande problematik där TS uppdaterar tråden efter flera år?

Till exempel en tråd skapas där TS är hemlös och sen uppdaterar tråden några år senare och förklarar hur livet ändrats....

Låter långsökt men men...
Citera
2020-11-12, 18:44
Medlem
Luxuss avatar
(FB) Sökakuten: Vi hjälper dig att söka reda på rätt tråd eller extern sida
Citera
2020-11-12, 20:34
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
(FB) Sökakuten: Vi hjälper dig att söka reda på rätt tråd eller extern sida

Fast den tråden hjälper väl inte att låsa upp gamla låsta trådar? Det är väl låsta trådar TS menar?
Citera
2020-11-12, 20:42
Medlem
(FB) Har människor med aspergers sex?

Tycker jag är lite festlig i sammanhanget.

Bumpad väldigt många år senare
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Oh, bumpmongande av en riktigt, riktigt gammal tråd! Jag har sedan trådstarten själv diagnosticerats med AS och kan intyga att vi absolut har sex.
Citera
2020-11-12, 23:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Fast den tråden hjälper väl inte att låsa upp gamla låsta trådar? Det är väl låsta trådar TS menar?

Var har TS skrivit att det handlar om låsta trådar?
Citera
2020-11-13, 11:46
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Var har TS skrivit att det handlar om låsta trådar?

Han skrev "uppdaterar tråden efter flera år". En del trådar brukar inte vara olåsta så länge. Beroende på vad tråden handlar om. Då antar jag att TS menade låsta trådar också?
Citera
2020-11-13, 14:51
Medlem
Knackts avatar
Citat:
Han skrev "uppdaterar tråden efter flera år". En del trådar brukar inte vara olåsta så länge. Beroende på vad tråden handlar om. Då antar jag att TS menade låsta trådar också?

Låsta eller olåsta trådar spelar ingen roll, tycker bara att sådana trådar brukar vara väldigt intressanta att läsa.
Citera
2020-11-13, 14:54
Avslutad
Ibland kan jag bli irriterad när folk bumpar helt onödiga trådar . När ts har frågat något för 5 år sen och troligtvis inte behöver hjälp med idag . Men finns det saker att fortfarande diskutera är det inget fel med att bumpa en tråd då det är onödigt att starta en helt ny
Citera
2020-11-13, 17:29
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det kan inte gälla låsta trådar för de kan ju inte uppdateras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in