2020-11-12, 18:42
Medlem
såg henne precis i Access Tv, trevliga tunna svarta nylons...men...trodde hon var 50...men det visade sig 40....rynkfröken med dubbelhaka.
Citera
2020-11-12, 19:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
https://www.wikiwand.com/sv/Karin_Svanborg-Sj%C3%B6vall
Jag tog med wikin om henne för där finns en bild på henne så man ser hur hon ser ut.
Ja jag kan hålla med om att hon ser något äldre ut än hon är men det kanske beror på vilka kläder hon har plus att hon nog tar sig själv och sina åsikter på för stort allvar och då ser man automatiskt lillgammal ut.

På bilden nedan ser hon lite mer ungdomlig ut:
https://timbro.se/app/uploads/2017/01/karin-svanborg-sjovall-1280x752.jpeg
Citera
2020-11-12, 19:19
Medlem
Tragiskt trådstart TS. Om du tycker att hon ska ha en tråd kan du väl starta en som beskriver vad hon tycker och står för? I och med att det är en ideolog och inte en artist eller fotomodell.

Varför är det intressant hur gammal hon ser ut och vad hon har på sig givet den offentliga roll hon har?
Citera
2020-11-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Tragiskt trådstart TS. Om du tycker att hon ska ha en tråd kan du väl starta en som beskriver vad hon tycker och står för? I och med att det är en ideolog och inte en artist eller fotomodell.

Varför är det intressant hur gammal hon ser ut och vad hon har på sig givet den offentliga roll hon har?

självklart...hennes åsikter är klockrena och smarta...hade bara en snuskig dröm där hon även var het...kanske är hon gravid och det ursäktar allt...sorry Karin /
Citera
2020-11-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sture999
självklart...hennes åsikter är klockrena och smarta...hade bara en snuskig dröm där hon även var het...kanske är hon gravid och det ursäktar allt...sorry Karin

Jaha, ja, det här är ju Flashback så det är väl vad det är. Tycker du ska göra bot och bättring genom att författa en lång, smart text om vad Karin tycker och står för och redigera in i din ursprungliga trådstart medan du fortfarande kan editera. Om hon till äventyrs skulle hitta tråden om sig själv någon gång i framtiden så kommer det se bättre ut för Flashback.

Gör det!
Citera
2020-12-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Jaha, ja, det här är ju Flashback så det är väl vad det är. Tycker du ska göra bot och bättring genom att författa en lång, smart text om vad Karin tycker och står för och redigera in i din ursprungliga trådstart medan du fortfarande kan editera. Om hon till äventyrs skulle hitta tråden om sig själv någon gång i framtiden så kommer det se bättre ut för Flashback.

Gör det!

äh..hon kan ta hand om sig själv, snygg som fan..bara notaade en liten dubbelhaka som många av oss har...hon gjorde tydligen samma notering själv. Nu möter hon mannen Kjöler...med grov manlig röst och konstiga plastglasögon i Axess.
Citera
2020-12-10, 18:47
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sture999
såg henne precis i Access Tv, trevliga tunna svarta nylons...men...trodde hon var 50...men det visade sig 40....rynkfröken med dubbelhaka.

Vem f-n är det där!? Gav just menlösheten ett ansikte. Knulla? Inte en chans. Riktigt menlöst blekansikte.
Citera
2022-01-14, 10:52
Medlem
Dagens Industri idag: Hon återgår till partipolitiken, kommer att arbeta nära Ulf
Kristersson och behöver inte längre låtsas vara allmänt borgerlig längre.

Sade sig alltså en gång i tiden ha gått från att vara socialliberal till att sedermera
bli marknadsliberal. Men nu kanske hon är mera "liberalkonservativ". Obegriplig
floskel, avsedd för oblygt röstfiske.

https://www.di.se/debatt/debatt-darfor-atervander-jag-till-partipolitiken/

"Förra året inträffade en händelse som var av liten betydelse för mänskligheten, men av stor betydelse, för ett litet liv. Min son gick själv till skolan för första gången. Plötsligt surrade polishelikoptrar i luften. Ett mord - en ren avrättning, skulle det visa sig - hade skett i närheten. Mitt i mitt medelklassreservat."

"Hon bor i en villa
Den är 134 kvadratmeter stor.
Vi uppskattar att bostaden är värd 8.4 till 11.2 miljoner kr."

Lidingö, så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här