Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Alltså även om de vet så säger de ju sällan det. De vill ju även sälja sängar nu och fram till nästa rea.
Ingen vill visa sina bästa kort, så du får knappast något svar i butiken ts.
Det har tidigare i tråden nämnts mellandagsrean och black Friday.
Ett uppslag skulle vara att gå med en kundklubb, annars återstår det att kolla hur det har sett ut tidigare år.