2022-03-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinglans
Min fråga är som rubriken lyder - vad tycker ni gör en tjej bra i sängen? Alternativt dålig.

Att hon är fin och söt och lydig, gör som jag säger. Och har en tight fitta.
Citera
2022-05-17, 02:08
Medlem
Chinatowns avatar
Det verkar finnas många som tänder på "hårdare lekar", gagballs och liknande, men gör man inte det tycker jag det är sexigt när tjejen ser ut och agerar som att hon har kul. Inte att hon blundar och ser ut att vara i smärta eller förväntar sig att mannen ska göra allt.

Ett videoklipp jag tycker är sexigt är när ett par ligger nakna. Tjejer ligger på magen och har ansiktet i samma höjd som killens snopp. Sedan tar hon snoppen som en mikrofon och sjunger Elton Johns Your Song med ett leende på läpparna.

Charmigt, kul, drar ner all slags prestationsångest och bara härligt. Förstå vilket minne att ha som kille?

Jag minns en berättelse gällande två bekanta som hade sex (kille och tjej). De hade sex och efter ett tag ville hon gå på toaletten. Han sa typ "vänta lite. Jag är snart klar"... Låter som bra stelt sex efteråt. Han juckar på, hon vill bara gå på toaletten... Jag ska inte uttala mig om hur bra det sexet var eller inte, men i mitt huvud blir det nästan som att hon var lite rädd och killen bara brydde sig om att få komma. Så tycker jag inte det ska vara. Det låter trist.

Säg att ett par hjälper varandra av med kläderna för första gången. Efter ett tag är det kalsongernas tur. Har killen en normalstor eller mindre snopp. Se inte besviken ut eller dra någon porrkliché om "det är den största jag sett" utan bit dig lite i underläppen och ge snoppen en puss. Visa att han duger som han är och du vill ha sex.
Citera
2022-05-17, 02:12
Medlem
mensverkets avatar
Läsa signaler. Kommunicera.

Inte ligga livlös.
Citera
2022-05-18, 11:49
Medlem
Att hon verkligen njuter av långvarigt sex. Ser samtidigt till att mannen får det han önskar, läser av signaler samtidigt som hon tar för sig. Att hon är smidig och smal utan några begränsningar vad hon kan tänkas göra höjer bara sexet.
Är också tydlig med vad hon vill göra för att njuta maximalt, kommunicerar med mannen.
Kvinnor i 30 årsåldern är ofta erfarna och vet vad dom vill samtidigt som de kan vara mycket attraktiva.
Citera
2022-05-19, 20:49
Medlem
Själv är jag skadat gods.
Har bara en lunga efter att rattfyllo körde på oss när jag liten vid 15års åldern.

Mina kvinnor måste rida mig, sen när jag börjar komma så hoppar jag på
knullar allt jag kan.
Slutar inte förran kuken slaknar helt .
Kan hålla på 2minuter efter utlösningen.
Sen orkar jag inte mer.
Problemet är att det tar 20-30 minuter innan jag börjar komma.
Är seg

De tjejer jag varit med tycker det är sjukt sexigt.

Om jag varit kvinna hade jag aldrig valt en man som jag är däremot kanske.

Jag kan leva normalt, styrketränar, är biffig. Muskulös 107kg
Men kan inte jogga och knulla länge.
Cyckla kan jag på lugna ställen 15minuter typ men gett upp det då jag får ont av sadeln
Citera
2022-05-23, 22:55
Medlem
Hon kommer långt med en glad inställning och engagemang
Citera
2022-05-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
En bra tjej gör ingenting i sängen. Hon låter mig sköta allt. Mitt enda krav är att hon låter när hon njuter.

Låter som att du vill att kvinnan ska njuta, och att du ser det som din uppgift eftersom ditt krav är att hon låter när hon njuter.
Det lät ganska sexigt faktiskt hur du beskrev det.
Citera
2022-05-27, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
En bra tjej gör ingenting i sängen. Hon låter mig sköta allt. Mitt enda krav är att hon låter när hon njuter.
Kan inget annat än att instämma i detta.
Citera
2022-06-06, 10:07
Medlem
Att hon är öppen för att prova nya saker. Ju färre gränser hon har desto bättre.
Citera
2022-06-06, 20:10
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjyckemange
Att hon är öppen för att prova nya saker. Ju färre gränser hon har desto bättre.

Det som gör en bra i sängen att hon bryr sig om dig och tycker om dig med ömhet och mjukhet och att ni båda har en kommunikation och samtycke
Citera
2022-06-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Det som gör en bra i sängen att hon bryr sig om dig och tycker om dig med ömhet och mjukhet och att ni båda har en kommunikation och samtycke

Fy vad romantisk du var då... Lev lite!
Citera
2022-06-12, 22:03
Medlem
Att hon verkligen tar initiativ och att hon inte skäms för att be om kuk. Hon ska vara framåt och öppen för allt. Hon ska röra sig under akten. Ett exempel istället för att bara gränsla och rida mig så ska hon ta sig på brösten. Eller stödja sig på mitt. Kan också vara att hon verkligen rider och jobbar med höfterna sexigt. Så det inte är endast jag som juckar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in