Citat:
Du är full utav skit, du har inte tagit hand om de 5-6 i din omgivning som förlorat allt annars hade de inte hamnat i situationen alls där de satt på parkbänkar som du skrev. Du säger emot dig själv i ditt inlägg, din dumma idiot.
Den enda här som är blåst är du.
Du är en kall vidrig ryggradslös människa ( om du ens kan kallas det) som bara bryr dig om ditt eget välmående.
Hade du varit så godhjärtad som du påstår så hade du inte varit så bitter som du framstår i dina inlägg.
Du är en hypokrit.
Du har ingen som helst aning och känner inte mig ändå skriver du som du gör det. Du vet ingenting om mig, eller min bakgrund, du har målat upp halmgubbar och lever i en projicerad världsbild om det du skriver om mig.
"Jag har gått på många fina resturanger, njutit av allt det goda livet har att bjuda på. " 😂 och så snackar du om att jag skulle ha en silversked i munnen, dra åt helvete din äckliga snobb.
Bara se på dina inlägg, du mår uppenbart psykiskt dåligt och har allvarligt psykiskt störda problem.
Jag hade bett om pengarna tillbaka från den teraputen du har snackat med.
Det har uppenbart inte hjälpt ett skit.
Du kommer fortsätta sjunka djupare och djupare ner i din depression, vilket jag kan tydligt tyda att du lider utav ifrån din text.
Det kommer bara bli värre och värre för dig. Det kallas karma.
Sluta citera mig, jag vill inte ha något med dig och göra din fullkomligt vidriga människa. Bara se på din osunda hälsa.
Hade det funnits en ignorerings-funktion på
flashback så hade du varit först på den listan.
Du är fullt utav negativ energi och har en falsk motbjudande aura.
Ditt försök att smitta av den, har fullständigt misslyckats.
Sök dig vidare.
Håll dig långt borta ifrån mig, din bittra ryggradslösa människa.
Till alla andra i tråden, sorry för OT men jag låter inte mig trampas på hur som helst.
Som jag skrev innan det finns fördelar att bo i villa gentemot lägenhet, som friheten tex. Sen om man vill bo centralt så förstår jag att man väljer lägenhet istället, blir bekvämast så.
Själv föredrar jag lugnet långt ifrån centrala delar utav stan.
Den enda här som är blåst är du.
Du är en kall vidrig ryggradslös människa ( om du ens kan kallas det) som bara bryr dig om ditt eget välmående.
Hade du varit så godhjärtad som du påstår så hade du inte varit så bitter som du framstår i dina inlägg.
Du är en hypokrit.
Du har ingen som helst aning och känner inte mig ändå skriver du som du gör det. Du vet ingenting om mig, eller min bakgrund, du har målat upp halmgubbar och lever i en projicerad världsbild om det du skriver om mig.
"Jag har gått på många fina resturanger, njutit av allt det goda livet har att bjuda på. " 😂 och så snackar du om att jag skulle ha en silversked i munnen, dra åt helvete din äckliga snobb.
Bara se på dina inlägg, du mår uppenbart psykiskt dåligt och har allvarligt psykiskt störda problem.
Jag hade bett om pengarna tillbaka från den teraputen du har snackat med.
Det har uppenbart inte hjälpt ett skit.
Du kommer fortsätta sjunka djupare och djupare ner i din depression, vilket jag kan tydligt tyda att du lider utav ifrån din text.
Det kommer bara bli värre och värre för dig. Det kallas karma.
Sluta citera mig, jag vill inte ha något med dig och göra din fullkomligt vidriga människa. Bara se på din osunda hälsa.
Hade det funnits en ignorerings-funktion på
flashback så hade du varit först på den listan.
Du är fullt utav negativ energi och har en falsk motbjudande aura.
Ditt försök att smitta av den, har fullständigt misslyckats.
Sök dig vidare.
Håll dig långt borta ifrån mig, din bittra ryggradslösa människa.
Till alla andra i tråden, sorry för OT men jag låter inte mig trampas på hur som helst.
Som jag skrev innan det finns fördelar att bo i villa gentemot lägenhet, som friheten tex. Sen om man vill bo centralt så förstår jag att man väljer lägenhet istället, blir bekvämast så.
Själv föredrar jag lugnet långt ifrån centrala delar utav stan.
Du fattar ju inte ens va jag menade, jag mena att jag hjälpte mina vänner NÄR DE BODDE PÅ PARKBÄNKAR osv, lät de bo här månader i sträck tills de hittat någon lösning eller fått lägenhet av soc.
när de hade de svårt och ingenstans att bo och det är minst 5-6 st om inte fler genom åren. Skiter väl i va du tror, fortsätt lev i din bubbla mig kvittar det väl, och kan ju säga att det gått jävligt mycket bättre för mig i livet än andra jag känner för jag styrde upp det, pluggade, fick jobb osv medan vissa man känner tyvärr fortfarande sitter med en spruta i armen.
Kan inte rädda alla även om man vill.
men nu orkar jag inte slösa nån energi mer på dig
Senast redigerad av Bullsquid 2020-11-13 kl. 13:36.
Senast redigerad av Bullsquid 2020-11-13 kl. 13:36.