Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-08, 09:07
Avslutad
Om man känner att det räcker med ett visst antal inlägg som syns som antal inlägg vid ens användarnamn, var kan man då posta om man fortfarande vill skriva på flashback?

Lista alla delar, om du önskar. Tack.
Citera
2020-11-08, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Om man känner att det räcker med ett visst antal inlägg som syns som antal inlägg vid ens användarnamn, var kan man då posta om man fortfarande vill skriva på flashback?

Räknaren är inte bara för din skull och ditt nöje.
Man kan göra en del snabba kalkylationer i huvudet genom att läsa av antal inlägg och se hur länge personen varit medlem den lilla informationen berättar en del möjliga scenarion när de är olika kombinationer.
Det är bra för att ha koll på troll och även mycket annat men har inget bra ord för det där.
Citera
2020-11-08, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Räknaren är inte bara för din skull och ditt nöje.
Man kan göra en del snabba kalkylationer i huvudet genom att läsa av antal inlägg och se hur länge personen varit medlem den lilla informationen berättar en del möjliga scenarion när de är olika kombinationer.
Det är bra för att ha koll på troll och även mycket annat men har inget bra ord för det där.

Toppen. Men det var inte frågan.
Citera
2020-11-08, 09:32
Medlem
Citat:

Matchprat-trådar. Laidback.
Citera
2020-11-08, 09:42
Bannlyst
Citat:
Toppen. Men det var inte frågan.

Jag ber om ursäkt , jag missuppfattade lite vad du var ute efter.
Hoppas detta gottgör dig.

Citat:
Q: Varför räknas inte alla mina inlägg i postcount?
A: Mysfaktorn i några forum (Humor, Humorlänkar, Laidback, Träningsjournaler och Medlemsbilder, Matchpratforumet i Sport, samt i Viktiga meddelanden-forumet) kommer av lägre krav på diskussionskvalitet än i huvuddelen. Liksom dessa forum njuter smärre undantag från KFK (se nedan), undantas dina där gjorda inlägg från postcount. Inlägg som hamnar i Papperskorgen räknas också bort.

(FB) Inlägg och trådar (2018-05-02)
Citera
2020-11-08, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XiJinPooh
Matchprat-trådar. Laidback.

Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Jag ber om ursäkt , jag missuppfattade lite vad du var ute efter.
Hoppas detta gottgör dig.

(FB) Inlägg och trådar (2018-05-02)

Merci beaucoup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in