2020-11-09, 01:23
Medlem
Demokrati.Hongkongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RajtInIHetluften
Vad ska Trump ägna sig åt nu?

Förbereda för att bli vald till president 2024?

Man får ju sitta som president under två perioder, enligt konstitutionen.

Och han har bara suttit en period.

Så han kommer nog att förbereda sig för att bli vald till president 2024.

Tydligen har Trump och hans stab redan diskuterat detta.
Citera
2020-11-09, 01:32
Medlem
MrsVanity1s avatar
Bli President igen 2024 !
Cant wait !
Citera
2020-11-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Bli President igen 2024 !
Cant wait !

Kanske borde vänta tills Bidén är färdig.
Citera
2020-11-09, 02:11
Medlem
Demokrati.Hongkongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Kanske borde vänta tills Bidén är färdig.

Bidén sitter max 2 år. Sen tar asiat-amerikanskan Harris över och sitter resten av de 4 åren.
Citera
2020-11-09, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demokrati.Hongkong
Bidén sitter max 2 år. Sen tar asiat-amerikanskan Harris över och sitter resten av de 4 åren.

Jo, tror också Kamelen kliver upp på tronen så småningom, men det kan också vara så att vita huset kanske sitter på någon mirakelmedicin som kan hålla gubben stående längre än man tror. De botade ju Mr. I won från coronan.
Citera
2020-11-09, 02:47
Bannlyst
Han kommer nog sitta på Twitter och försöka starta ett inbördeskrig. Han stannar nog I politiken med sin kult.

Yrkesmässigt, skumrask affärer. Lite landsföräderi kanske? Han behöver nog lite snabba pengar. Kan tänka mig han sitter på en del försvars hemligheter han kan sälja.
Citera
2020-11-09, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkar-din-hund
Han kommer nog sitta på Twitter och försöka starta ett inbördeskrig. Han stannar nog I politiken med sin kult.

Yrkesmässigt, skumrask affärer. Lite landsföräderi kanske? Han behöver nog lite snabba pengar. Kan tänka mig han sitter på en del försvars hemligheter han kan sälja.

Hade man inte egentligen rätt så enkelt egentligen kunnat hyra in några proffsiga hackers att rigga valsiffrorna. Här får du några miljoner för att ändra lite så jag vinner. Känns inte som det skulle vara under hans värdighet.
Citera
2020-11-09, 09:17
Medlem
whogivesafucks avatar
Han fick ju redan ett jobberbjudande.
https://twitter.com/SachaBaronCohen/status/1320074185268469762

Fast, upp som en sol
https://twitter.com/SachaBaronCohen/status/1325127878695137281

Inte ens det lyckades han "behålla"

Annars lär han få en fin möjlighet att beskåda en jävla massa domstolar från insidan.
Blir nog ett heltidsjobb bara det.
Citera
2020-11-09, 14:18
Medlem
Det blir ett nytt parti. Han tar med sig hälften av de som har röstat på honom, medan andra hälften hänger kvar i det republikanska partiet. Vid mellanårsvalet om 2 år ser alla röda vilken katastrof som är på gång. Operation övertalning att Trump ska lägga ned påbörjas. Trump kräver då att få bli presidentkandidat 2024, vilket republikanerna inte går med på. Trump fortsätter därför i sitt parti och 2024 är det tre större partier som slåss om presidentmakten. Trump orsakar republikanernas sämsta val på länge.

Sen ställer han upp igen 2028.
Citera
2020-11-09, 18:57
Medlem
Jag är nyfiken på hur snabbt Melania Trump kommer att ta ut skilsmässa nu. Hon kommer nog inte att stanna i äktenskapet nu när hon inte har pressen på sig att stanna som first lady.
Citera
2020-11-10, 18:31
Medlem
Donald Trump kommer sannolikt att starta ett eget mediebolag och konkurrera med Fox News när och om han lämnar Vita Huset.
Citera
2025-03-15, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Kanske Trump vill kandidera 2024 men jag tror någon kommer att övertala honom att låta bli eftersom han ju redan har gjort bort sig så oerhört och skaffat sig många fiender. Istället kommer han att skapa en egen rörelse inriktad på sina kärnväljare så att han kan fortsätta att twittra och hålla tal inför publik och känna sig viktig. Han kommer troligen att verka i bakgrunden för att någon annan, trogen till Trump, inom det republikanska partiet kandiderar, Chris Christie t ex.

Det blir därför en intern maktkamp inom partiet. Jag kan tänka mig att Nikki Haley blir den stora rivalen som på allvar kan utmana Kamala Harris 2024. Haley var klok nog att sedermera hålla avstånd från Trump och åtnjuter stor respekt både inom och utanför partiet.
Varför har du hela tiden fel, din idiot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in