2020-11-06, 06:17
Medlem
Man knullar först tjejen där man liksom sitter ner på sängen och tjejen sitter över en och rider på kuken (där båda har framsidan av kroppen emot varann).
Jag vet inte riktigt vad positionen heter men det blir så att man även väldigt lätt kan krama tjejen samtidigt och /eller suga/kyssa hennes bröst - sedan tar man tag i tjejen smidigt och lyfter upp henne långsamt så att hon klamrar tag om en och fortsätter att rida kuken,
Tycker detta är så oerhört sexigt, det går inte på alla tjejer eftersom alla tjejer inte är lika smidiga och följsamma men när dom vet hur man knullar är det så jävla najs
Sen när man kört ett tag stående lyfter man ner henne långsamt smidigt och fortsätter att knulla henne i missionären.

Någon mer än jag som gillar detta/ har provat på detta?
Tycker ni det låter nice?
Kommentarer?

(ville bara ge er lite tips, det är så skönt att knulla)
Citera
2020-11-06, 06:28
Medlem
Det där fungerar bara för er som har vältränade, unga tjejer som är beredda att jobba för sitt sex. Många är tyvärr för tunga för det lyftet. Är en sak när en vältränad 30årig kille spänner på en 16årig tunn tjej. Då går det att göra saker!
Vi med mer jordnära fysik och kvinnor med nått extra kilo får göra den positionen i en horisontell position, liggandes i sängen.
Citera
2020-11-06, 06:34
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Det där fungerar bara för er som har vältränade, unga tjejer som är beredda att jobba för sitt sex. Många är tyvärr för tunga för det lyftet. Är en sak när en vältränad 30årig kille spänner på en 16årig tunn tjej. Då går det att göra saker!
Vi med mer jordnära fysik och kvinnor med nått extra kilo får göra den positionen i en horisontell position, liggandes i sängen.
Handlar bara om att lyfta med benen

OnT: Nej, är för övrigt tre så att säga positioner.

Den du kanske frågar om heter i modernt tal cowgirl. Förlorat oskulden precis, TS?
Citera
2020-11-06, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Den du kanske frågar om heter i modernt tal cowgirl. Förlorat oskulden precis, TS?

Han är sexköpare och förlorade den säkert till någon hora.

OnT en gång har man testat den ställningen om vi tänker på samma, och det var mest bökigt bara.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-06 kl. 07:58.
Citera
2020-11-06, 07:38
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

OnT en gång har man testat den ställningen.
Jag skummade hans första inlägg på forumet (samt konstaterade att han gör drygt en tråd om dagen) och insåg i alla fall att han måste vara neurotisk bekommande sex, måste vara fruktansvärd i sängen.

OnT: Jag har testat den många gånger! fast det slår inte att upp-o-ner rätt-o-slätt: knulla. Vad jag kan minnas har jag nog aldrig orkestrerat sexuella positioner såsom TS beskriver det. Eventuellt någon gång när vi skulle testa lite tantraställningar. Men jag tror till och med att kläderna var på.
Senast redigerad av GoUoD 2020-11-06 kl. 07:40.
Citera
2020-11-06, 07:40
Medlem
Kennethkvartings avatar
Det där går bra att göra även med en ganska fet kvinna, jag brukar göra det ibland.
Citera
2020-11-06, 07:43
Medlem
Citat:

Nej jag förlorade verkligen inte min oskuld till nån glädjeflicka, sånt existerade inte i mitt huvud på den tiden som tur var.

OnT: Som någon sa så är det ju inte en ställning utan snarare 3 (i en) det som är speciellt och det jag gillar med den är att man liksom snabbt kan byta till en helt anennan ställning utan att "den åker ut"
och det blir en "kittlande" känsla att lyfta/bli upplyft, väldigt skönt för kroppen (varierande) så att man inte fastnar för länge i en ställning. När man sedan lyckas med den så känns det verkligen som att man är "in tune" med varandra vilket skapar en speciell närhet då vissa tjejer inte ens klarar av steg #1 i den här "ställningen".
Citera
2020-11-06, 07:49
Medlem
Citat:

Hmmm, jag vet inte om steg 1 i ställningen är "cowgirl" eftersom vissa tjejer inte klarar av att
köra på i den positionen, förstår inte riktigt varför, är cowgirl så komplicerat/krävande av fysiken?
Detta är ju alltså inte samma som den vanliga "rida positionen" där mannen ligger på ryggen eftersom jag liksom sitter upp.
Tror man kan göra det på flera olika sätt också beroende på hur tjejen gör med benen...
Citera
2020-11-06, 07:56
Medlem
Citat:

Är du tjej?
Vad tyckte du om ställningen?

Det kan ju bli lite plumt om man inte gör det rätt, och det kräver ju
ganska mkt av båda parterna, fast man brukar ju märka redan vid steg #1 ifall tjejen
verkar bra och kan röra sig och då kan man börja steg #2 - om hon inte är med där får man lägga henne i missionären eller nått annat direkt istället.
Citera
2020-11-06, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Det där går bra att göra även med en ganska fet kvinna, jag brukar göra det ibland.

Ja om du har starka ben så lär det ju gå (fast det ska inte kännas jobbigt för då blir det ju inte njutbart) och det blir även en bra träning för benen bara kvinnan är stark nog att hålla sig uppe på dig när du knullar henne stående i sängen.
Senast redigerad av Adventurer6 2020-11-06 kl. 08:05.
Citera
2020-11-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Är du tjej?
Vad tyckte du om ställningen?

Det kan ju bli lite plumt om man inte gör det rätt, och det kräver ju
ganska mkt av båda parterna, fast man brukar ju märka redan vid steg #1 ifall tjejen
verkar bra och kan röra sig och då kan man börja steg #2 - om hon inte är med där får man lägga henne i missionären eller nått annat direkt istället.

Det var rätt länge sedan och jag var då ganska ny i sexandet. Tyckte den var bökig, kräver nog lite övning.
Citera
2020-11-06, 08:03
Medlem
Citat:
Jag skummade hans första inlägg på forumet (samt konstaterade att han gör drygt en tråd om dagen) och insåg i alla fall att han måste vara neurotisk bekommande sex, måste vara fruktansvärd i sängen.

OnT: Jag har testat den många gånger! fast det slår inte att upp-o-ner rätt-o-slätt: knulla. Vad jag kan minnas har jag nog aldrig orkestrerat sexuella positioner såsom TS beskriver det. Eventuellt någon gång när vi skulle testa lite tantraställningar. Men jag tror till och med att kläderna var på.

Neurotisk bekommande sex är nog fel ord, känner verkligen inte igen mig i det.
Är intresserad av sex bara helt enkelt, har även andra intressen men skrivet inte så mkt om sånt här.

OnT: Du säger att jag orkestrerar positioner, det där stämmer ju inte heller, jag behöver inte ens säga nått till tjejen utan det är 100% kroppsspråk och när allt stämmer så går det som vatten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in