Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2025-10-21, 17:48
Medlem
53....so whats avatar
Ojjj, fanns det en tråd om Itchy Boots här.
Skön tjej som vill se världen via MC.

Har följt henne nåt år eller två och gillar det hon ser av sina resor som hon visar på sin YTkanal,
Finns säkert massa skit som hon redigerar bort.

Nu passerar hon talibanernas rike med Bazookas
Inget för oss som skiter på sig bara man ser ett huckle på ICA.

"No need to" när de giftaslystna frågar efter hennes man, är en klassiker.

Finns nån tråd där vi rekomenderar andra våghalsar?
Senast redigerad av 53....so what 2025-10-21 kl. 17:51.
Citera
2025-10-21, 23:08
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Någon mer som stör sig på att folk vid diverse checkpoints stup i kvarten frågar henne vilket land hon är ifrån trots att de har hennes pass i handen? Nationalitet står ju klart och tydligt i passet. Är de inte läskunniga eller vad är problemet?

Mängden checkpoints är sinnesjuk.

Hon är en fantastisk brutta som det har konstaterats i tråden. Intelligent, bra med folk och inte det minsta sjåpig. Hennes ex. som bedrog henne under en längre tid måste ha varit riktigt pantad.
Citera
2025-10-22, 14:25
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik kompletterad med kanalens namn.

Tidigare: Holländskan Noralys äventyr som ensamåkare på MC

/Moderator
Citera
2025-10-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton

Hon är en fantastisk brutta som det har konstaterats i tråden. Intelligent, bra med folk och inte det minsta sjåpig. Hennes ex. som bedrog henne under en längre tid måste ha varit riktigt pantad.
Vet du något mer om hennes ex och denna otrohet (?) ? Jag har inte läst något om något ex.
Jag är impad över hur bra hon är på engelska och använder många ord som (endast ?) personer som är födda med engelska använder. Dessutom verkar hon ha väldigt lätt för att lära sig ord och namn på alla möjliga språk. Hon har helt enkelt språköra, men jag tror hon är kass på matematik, fysik och liknande ämnen.
Jag kan tänka mig att hon drar in 200-300 tusen kr i månaden på sin kanal.

Dessutom är det imponerande att hon puttar ut 2 filmer i veckan, och jag antar att hon redigerar filmerna själv.
Senast redigerad av bv202 2025-10-23 kl. 00:44.
Citera
2025-10-23, 03:46
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Vet du något mer om hennes ex och denna otrohet (?) ? Jag har inte läst något om något ex.
Jag är impad över hur bra hon är på engelska och använder många ord som (endast ?) personer som är födda med engelska använder. Dessutom verkar hon ha väldigt lätt för att lära sig ord och namn på alla möjliga språk. Hon har helt enkelt språköra, men jag tror hon är kass på matematik, fysik och liknande ämnen.
Jag kan tänka mig att hon drar in 200-300 tusen kr i månaden på sin kanal.

Dessutom är det imponerande att hon puttar ut 2 filmer i veckan, och jag antar att hon redigerar filmerna själv.

Jag läste en intervju, kommer dock inte ihåg var. Skälet till att hon började åka var att hon fick reda på att han varit otrogen under en lång tid. Hon sålde allt hon ägde och på den vägen är det...

Hon är knappast kass på matte och fysik etc. då hon är utbildad geolog om jag minns rätt.
Citera
2025-10-24, 22:20
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Måste säga att jag är imponerad av henne att hon vågar som ensam tjej köra igenom Afghanistan. Talibanerna är mycket oberäknliga. Det sitter en del youtubers inspärrade för närvarande för att talibanerna tror att de är spioner. Hon har för närvarande över tre miljoner följare. När hon åkte igenom Sverige för fem år sedan hade hon 600000.
Citera
2025-10-24, 22:27
Medlem
Citat:

Verkligen!
Riktigt intelligent - och enormt street smart
Citera
2025-10-26, 02:53
Medlem
Citat:
Jag läste en intervju, kommer dock inte ihåg var. Skälet till att hon började åka var att hon fick reda på att han varit otrogen under en lång tid. Hon sålde allt hon ägde och på den vägen är det...

Hon är knappast kass på matte och fysik etc. då hon är utbildad geolog om jag minns rätt.
Ok, kass är fel ord, men jag tror inte hon är mattetypen.
Citera
2025-10-26, 12:25
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Ok, kass är fel ord, men jag tror inte hon är mattetypen.

Varför? Hon har en magisterexamen i geokemi, inte geologi som jag felaktigt skrev. Då kan man inte vara taskig gällande matte.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in