2021-01-13, 23:37
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Mmm. Jag tvivlar ungefär lika mycket som när Runkens hårfärg rann över ansiktet medan Powell UNLEASHED THE KRAKEN.
Hörs om en vecka!

Du är hård! Gissar att referensen med hårfärgen har med Sune att göra. Gissar att jag är lite äldre än dig och det inte går fram helt. Men är så klart övertygad om fyndigheten för de som förstår.

Alla federala byggnader har samma upplägg. 20 000 tungt beväpnade.

En av oss kommer att fira om en vecka, alltid något.
2021-01-13, 23:39
Medlem
Herzs avatar
Militärdiktaturen USA svär in en globalistisk operatör efter att de stulit valet från en nationalist som stoppat krigen i Mellanöstern. 20000 soldater krävs pga 80 miljoner amerikaner är övertygade att deras val blev stulet deras president avsatt och deras demokratiska rättigheter satta på is.

#GoodbyeUSA #TurnoffTheLights
2021-01-13, 23:40
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Jag har inte alltid rätt, kanske inte ens ofta om jag har fel här.

Men Trump förfogar väl över NG, right? Och i så fall, skulle han dra på en sådan här säkerhet för att svära in en äcklig dement pedofil som president? I don't think såååå.

Ligger det något i det?

Om du hör hovar; tänk häst, inte zebra.

Du kan såklart ha rätt. Men med tanke på vad som hände förra veckan och att det kommer dominera Trumps eftermäle som president OCH fick honom ställd inför riksrätt en andra gång, så känns det i min värld som att NG i detta fall endast är till för att se till att inget av det vi såg kommer att upprepas, snarare än att de i elfte timmen kommer att "rädda" Trump.
2021-01-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Militärdiktaturen USA svär in en globalistisk operatör efter att de stulit valet från en nationalist som stoppat krigen i Mellanöstern. 20000 soldater krävs pga 80 miljoner amerikaner är övertygade att deras val blev stulet deras president avsatt och deras demokratiska rättigheter satta på is.

#GoodbyeUSA #TurnoffTheLights

Men Trump vill gärna starta krig i USA, verkar så...
2021-01-13, 23:43
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Jag har inte alltid rätt, kanske inte ens ofta om jag har fel här.

Men Trump förfogar väl över NG, right? Och i så fall, skulle han dra på en sådan här säkerhet för att svära in en äcklig dement pedofil som president? I don't think såååå.

Ligger det något i det?
Joint chiefs of staff (där chefen för NG ingår) uttalade sig ju och fördömde upploppen samt att de den 20:e, enligt konventionen, skulle få en ny commander-in-chief: Joe Biden.
Du griper efter halmstrån eftersom NG är helt öppna med att de mobiliserar för att skydda institutionerna i DC inför maktöverlämningen.
2021-01-13, 23:47
Medlem
BREAKING NEWS!

Jovan Pulitzers rapport är nu äntligen klar, och han bekröftar det vi alla misstänkte! Valfusket är OMFATTANDE och det har förekommit valpåverkan från flera länder! Slutsatsen är att för att se den fullständiga vidden måste ne forensic audit genopmföras på SAMTLIGA Dominionmaskiner!

Detta är STORT!

Citat:
Here are some points in the report:

The Chinese systematically gained control over our election system constituting a national security emergency
The electronic voting machines were compromised and cannot be trusted to provide an accurate vote count
To restore confidence the “failsafe” of counting the paper ballots must be used to determine who won the election for President, Senators, Congressional Representatives
Hand counts reported by the media are not really hand counts and easily subverte

https://thebl.com/us-news/jovan-pulitzer-releases-data-and-evidence-of-foreign-election-interference-on-nov-3.html

https://twitter.com/JovanHPulitzer/status/1349219225697718272

Vidare meddelas att DNI Ratcliffes rapport väntas släppas denna månad.
2021-01-13, 23:49
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Om du hör hovar; tänk häst, inte zebra.

Du kan såklart ha rätt. Men med tanke på vad som hände förra veckan och att det kommer dominera Trumps eftermäle som president OCH fick honom ställd inför riksrätt en andra gång, så känns det i min värld som att NG i detta fall endast är till för att se till att inget av det vi såg kommer att upprepas, snarare än att de i elfte timmen kommer att "rädda" Trump.

Jag tror inte att det har så mycket med Trump att göra som man vill göra sken av. Detta handlar om att bli av med ett stort antal genomkorrupta människor på höga positioner finansierade av illasinnade utländska intressen. Trump kommer nödvändigtvis inte att vara president utan militären kommer att ta över makten och man kommer att pröva bevisningen i militärdomstolar.

Bevisningen är överväldigande och viktigast av allt är att man tydligt kan visa på utländsk inblandning.

Stämmer det så är det klart väldigt stort och just nu sitter det nog en och annan gök på Arsenalgatan 8 C och svettas rejält.
2021-01-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Är inte USA en demokrati?
I en demokrati ska bevis om valfusk absolut inte döljas.

Alla vet ju att valet är stulet!

Någon som vet vad USA:s författning, lagar eller annat säger om undanhållande av bevis om valfusk?
Är det tillåtet att undanhålla bevis om valfusk?
Trumpadministrationen visste redan i förväg att det skulle bli stulet. Men för att avslöja omfattningen av valfusket och att det ska gå rätt till så krävs att alla rättsliga instanser är uttömda. Dvs även hur korrumperat det rättsliga systemet är. När detta avslöjats så har presidenten en sista möjlighet. Det är att ta över landet med militärens hjälp för att rädda landet och hänvisa till konstitionen. Det är här Sidney Powell och Lynn Wood ommer att komma in i bilden då detta kommer att avgöras i militärdomstol med betydligt hårdare straff för dem skyldiga. Det blir spännande dagar framöver.
2021-01-13, 23:54
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
BREAKING NEWS!

Jovan Pulitzers rapport är nu äntligen klar, och han bekröftar det vi alla misstänkte! Valfusket är OMFATTANDE och det har förekommit valpåverkan från flera länder! Slutsatsen är att för att se den fullständiga vidden måste ne forensic audit genopmföras på SAMTLIGA Dominionmaskiner!

Detta är STORT!

https://thebl.com/us-news/jovan-pulitzer-releases-data-and-evidence-of-foreign-election-interference-on-nov-3.html

https://twitter.com/JovanHPulitzer/status/1349219225697718272

Vidare meddelas att DNI Ratcliffes rapport väntas släppas denna månad.
Vet inte hur många gånger jag sett (läst) dig och Nixter skriva "Detta är STORT!".. Eller "BOOM!"

Innehållet i era länkar har alltid sett intressant ut, fram tills det runnit ut i sanden och blivit en nothingburger. Nåja, även denna uppdatering ser ju spännande ut på papper. Vi får se vart det leder. Jag gissar till landet Ingenstans.
Senast redigerad av Jiren 2021-01-14 kl. 00:01.
2021-01-13, 23:55
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Joint chiefs of staff (där chefen för NG ingår) uttalade sig ju och fördömde upploppen samt att de den 20:e, enligt konventionen, skulle få en ny commander-in-chief: Joe Biden.
Du griper efter halmstrån eftersom NG är helt öppna med att de mobiliserar för att skydda institutionerna i DC inför maktöverlämningen.

Och om du har fel och jag har rätt... vad tror du NG skulle svarat då?

Du måste tänka lite längre. Annars kan du lika gärna kopiera texten direkt från SVT och bara klistra in här.
2021-01-13, 23:56
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Vi kan bara spekulera. De kommer inte att berätta något innan det är dags.

20 000 från NG nu!
https://www.youtube.com/watch?v=xPZ_D2oDWT0
För att närvara och skydda vid insvärningen 20/1.
2021-01-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Vet inte hur många gånger jag hört (läst) dig och Nixter skriva "Detta är STORT!".. Eller "BOOM!"

Innehållet i era länkar har alltid sett intressant ut, fram tills det runnit ut i sanden och blivit en nothingburger. Nåja, även detta ser ju fint ut på papper. Vi får se vart det leder. Jag gissar till landet Ingenstans.
Fast det ÄR ju en bekräftelse på valfusket. Problemet är väl snarare att SCOTUS visat sig vara en samling slöfockar som betraktar uppdraget som en sinekur snarare än ett riktigt jobb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in