2021-01-13, 22:58
Medlem
Maduros avatar
Vi kan bara spekulera. De kommer inte att berätta något innan det är dags.

20 000 från NG nu!
https://www.youtube.com/watch?v=xPZ_D2oDWT0
2021-01-13, 23:00
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EncryptedUser
Vadå ingen verkar vara intresserad utav att gå till botten med det, har du inte följt något som hänt senaste dagarna?

över 700 personer arresterade än så länge
.

Länk?

Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Det som är det fina med SVT. Bara att svälja och se glad ut, man behöver inte läsa mellan raderna och fundera. Bara att rabbla vidare det man hört. Tack för att du "bidrar"!

För oss andra:
Det är FÖR mycket militär aktivitet för att inte se att det är något större på gång. Det är ju fler beväpnade militärer i DC nu än medborgare som faktiskt röstade på Biden.

Censurerad media tar för givet att deras läsare inte funderar över hur föga troligt det är att militären skulle berätta om en än så länge hemlig operation bara för att en journalist svarar. !?

Jag är inte främmande för att det finns hundratusentals eller fler patrioter som kan tänka sig att unleash hell om Biden/Harris svärs in, dock hoppas jag på militärdomstolar för valfuskare, förrädare och pedofiler.
2021-01-13, 23:05
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag är inte främmande för att det finns hundratusentals eller fler patrioter som kan tänka sig att unleash hell om Biden/Harris svärs in, dock hoppas jag på militärdomstolar för valfuskare, förrädare och pedofiler.

Jag kommer att bli väldigt missnöjd om vi har fel och kommer säkert att behöva ett par dagar för att bearbeta.

Det spekuleras om den 19:e men många dagar att vänta med 20 000 beväpnade soldater. Men det är det klart värt, flera gånger om, om vi har rätt!

PS: Din inbox är full!
2021-01-13, 23:07
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Vi kan bara spekulera. De kommer inte att berätta något innan det är dags.

20 000 från NG nu!
https://www.youtube.com/watch?v=xPZ_D2oDWT0

Alltså, en vild chansning här, men...är det på fredag det smäller?
2021-01-13, 23:14
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Alltså, en vild chansning här, men...är det på fredag det smäller?

Ja, på fredag kl 14:44 exakt!

Det är klart att de inte berättar det och det är klart att jag inte vet. Och om de får frågan så svara de klart att det är för säkerheten kring Joe Biden.

Men frågan är om det är lagligt att beväpna NG så här bland civilbefolkningen utan speciell orders/förutsättingar?
2021-01-13, 23:16
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

Det är klart att de inte berättar det och det är klart att jag inte vet. Och om de får frågan så svara de klart att det är för säkerheten kring Joe Biden.

Men frågan är om det är lagligt att beväpna NG så här bland civilbefolkningen utan speciell orders/förutsättingar?

Mmm. Du tycker inte att det råder "speciella förutsättningar" efter terroristangreppet mot Kapitoleum förra veckan?
2021-01-13, 23:19
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Mmm. Du tycker inte att det råder "speciella förutsättningar" efter terroristangreppet mot Kapitoleum förra veckan?

Jo men inte på det sättet som du tror.
2021-01-13, 23:23
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

Förutsättningar och förutsättningar. Man kanske helt enkelt inte vill bli gjort till åtlöje inför hela världen igen? Skälet till att NG inte sattes in preventivt förra veckan var ju för att "the optics would look bad" och vi vet ju hur det gick.
Senast redigerad av CaptainInsane-o 2021-01-13 kl. 23:28.
2021-01-13, 23:24
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Jo men inte på det sättet som du tror.

Nähänä. Vad säger du, ska vi ses här efter att Biden svurits in den 20:e så kan du berätta om hur dina fantasier såg ut?
2021-01-13, 23:26
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Nähänä. Vad säger du, ska vi ses här efter att Biden svurits in den 20:e så kan du berätta om hur dina fantasier såg ut?

It's a date. Jag tycker inte illa om dig bara för att du gissar annorlunda på framtiden! Har jag fel så låt mig bara lipa någon dag, sen ska jag ta dina hån som en man.

Men seriöst, detta känns väl åt helvete mycket större. Erkänn att du börjar tvivla nu!?

https://www.youtube.com/watch?v=-_wHs8lqmOw
2021-01-13, 23:30
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Förutsättningar och förutsättningar. Man kanske helt enkelt inte vill bli gjort till åtlöje igen inför hela världen igen? Skälet till att NG inte sattes in preventivt förra veckan var ju för att "the optics would look bad" och vi vet ju hur det gick.

Jag har inte alltid rätt, kanske inte ens ofta om jag har fel här.

Men Trump förfogar väl över NG, right? Och i så fall, skulle han dra på en sådan här säkerhet för att svära in en äcklig dement pedofil som president? I don't think såååå.

Ligger det något i det?
2021-01-13, 23:32
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
It's a date. Jag tycker inte illa om dig bara för att du gissar annorlunda på framtiden! Har jag fel så låt mig bara lipa någon dag, sen ska jag ta dina hån som en man.

Men seriöst, detta känns väl åt helvete mycket större. Erkänn att du börjar tvivla nu!?

https://www.youtube.com/watch?v=-_wHs8lqmOw

Mmm. Jag tvivlar ungefär lika mycket som när Runkens hårfärg rann över ansiktet medan Powell UNLEASHED THE KRAKEN.
Hörs om en vecka!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in