Bor en HA av högre rang vid Högsta men vet inte om han e speciellt aktiv löngre?
Sen har Vi M i Örbyhus men han är väl också för gammal för hålla på löngre
Du menar inte han i Drälinge (N Högsta),
om så har han flyttat vad jag vet.
Märkligt att inga namn iö framkommit?
Det är en annan, vet vem det är, tror jag.
Frågan är om det är sas två grupper,
chaufförer/leverantörer och mottagare?
Chaufförerna har ju isf bara gjort sitt jobb.
Bor en HA av högre rang vid Högsta men vet inte om han e speciellt aktiv löngre?
Sen har Vi M i Örbyhus men han är väl också för gammal för hålla på löngre
Hmm, jo jag funderar bara på varför ett gäng bönder annars skulle ha en rörbomb? Mycket märkligt
Det är en annan, vet vem det är, tror jag.
Frågan är om det är sas två grupper,
chaufförer/leverantörer och mottagare?
Chaufförerna har ju isf bara gjort sitt jobb.
Husrannsakan på fyra ställen tydligen,
ca tre mils avstånd, vad finns för kopplingar?
Vilka känner vilka?
Nån skit höll han på med tydligen "Det var så mycket blåljus här. Du som alltid sa att du var rädd för att det skulle bli razzia eller nått annat tok. Nej Micke det vart ingen razzia det vart så här istället."
Bor inom ”området”, känner inte dessa,
inga rykten, märkligt! Det är ändock en
så allvarlig grej, medialt ivf, även om det
inte ”smällt”!
Jo precis. Jag bor inte i området men läste i tidningen och trodde först de rörde sig om terroristbrott. Blev dock ännu mer fundersam när jag såg vilka figurer det rörde sig om, skulle vara intressant att veta vad de tänkt spränga och vilket motiv. Enligt flera användare i tråden så har ingen av de som nämnts några kända kriminella kopplingar, de verkar dessutom vara ostraffade...
Nån skit höll han på med tydligen "Det var så mycket blåljus här. Du som alltid sa att du var rädd för att det skulle bli razzia eller nått annat tok. Nej Micke det vart ingen razzia det vart så här istället."
Kollade på en annan sida verkar som han tagit livet av sej
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!