2020-11-02, 23:35
Medlem
Helt plötsligt hugger det till i hjärtat o de svartnar o ja kan inte andas på 2 sekunder, drar till sjukhuset o de kollar ekg och allt, nu 6 dagar senare när ja skriver detta så har det inträffat liknande igen, två gånger inom 15 min, hugger inte i hjärtat med de svartnar till, ligger bara normalt i sängen o så bara svartnar det till i nån sekund o ja kan inte andas, wtf är det som händer?
Citera
2020-11-02, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Helt plötsligt hugger det till i hjärtat o de svartnar o ja kan inte andas på 2 sekunder, drar till sjukhuset o de kollar ekg och allt, nu 6 dagar senare när ja skriver detta så har det inträffat liknande igen, två gånger inom 15 min, hugger inte i hjärtat med de svartnar till, ligger bara normalt i sängen o så bara svartnar det till i nån sekund o ja kan inte andas, wtf är det som händer?

Brist på vitamin eventuellt järn.

Motionera, träna och håll kosten.

Kör så en vecka, blir det inte bra uppsök vc för blodprov.
Citera
2020-11-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Brist på vitamin eventuellt järn.

Motionera, träna och håll kosten.

Kör så en vecka, blir det inte bra uppsök vc för blodprov.

Börjat med medicinen Voxra, kanske är viktigt o nämna eftersom ja tror det är den som spökar, var på akuten förra veckan då de högg till i hjärtat o ja inte kunde andas som sagt och då kollade de ekg o allt apg normalt ut,.
Citera
2020-11-03, 00:25
Medlem
Kisiragis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Börjat med medicinen Voxra, kanske är viktigt o nämna eftersom ja tror det är den som spökar, var på akuten förra veckan då de högg till i hjärtat o ja inte kunde andas som sagt och då kollade de ekg o allt apg normalt ut,.

KANSKE fick ett litet krampanfall, det är en av biverkningarna för Voxra om jag minns rätt
Citera
2020-11-03, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kisiragi
KANSKE fick ett litet krampanfall, det är en av biverkningarna för Voxra om jag minns rätt

Ja eller panikattacker ? mest på kvällen ja får de,
Citera
2020-11-12, 00:08
Medlem
Sluta med medicinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in