Citat:
Ursprungligen postat av
Losdrivarexistens
Bra, men varför umgicks du med en person som du uppenbarligen föraktar från första början?
Har haft svårt att säga nej när vi stött på varandra och han frågat rätt ut. Sagt ja när jag är pressad och känner mig tvingad att fullfölja det då, inte velat vara taskig helt enkelt. Har gått stadigt nerför för honom sedan vi gick i skolan, vilket jag inte visste om. Han var mycket vettigare förr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drug.eeyo
Det där var inte så smart. Lyssna på mitt råd istället om du nu faktiskt vill bli av med människan
Grymt roligt råd, men det kräver att man är bra på att spela. På mig sitter alla känslor utanpå och är jag obekväm så syns det tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prinsessbakelse
Jag tycker du låter paranoid. Du talar i termer av "död" och "levande". Jag förstår att killen i fråga verkar vara en aning suspekt och oförmögen att föra sig i sociala sammanhang men att han är någon psykopatisk mördare har jag svårt att tro.
Nu verkar problemet visserligen vara löst men jag hade nog kört på pojkvänskortet. Fungerar förvånansvärt bra att vid tillfälle uppmärksamma eventuella intressenter på att man redan har en partner som man trivs med.
Är rädd för män i allmänhet. Kanske därför jag uttrycker mig extremt. Att säga att man är upptagen fungerar säkert, men inte om man har gemensamma vänner och är vänner på sociala medier.