2020-11-03, 00:59
Bannlyst
du ska vara efterhängsen tillbaka och bete dig som en psychostalker så lessnar han

funkar alltid
Citera
2020-11-03, 03:21
Medlem
Är väl bara att säga att du har skaffat pojkvän nu som är med i Hells Angels och ogillar att ni har kontakt. Du säger till honom att din nya pojkvän är väldigt avundsjuk och kommer slå sönder din stalker ifall ni har mer kontakt. Och så tackar du snällt ändå och säger att han säkert hittar någon annan.

Eller säg att du har blivit lesbisk.
Senast redigerad av trevliggrabb 2020-11-03 kl. 03:23.
Citera
2020-11-03, 04:24
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iBite
Enkelt och bra, visst, men känns det inte väl lågt? Är väldigt dålig på att ljuga. Gör det mycket sällan.
Varför skulle man känna sig mindre bortgjord?

Är inte orolig att han ska bli våldsam på plats, utan snarare sitta och bygga upp ett hat mot mig i sin ensamhet och misär. Visst är det oschysst, men får försvara mig med att jag faktiskt är genuint rädd för hans reaktion.

Vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att du slipper honom? Säg att du inte är intresserad av någon kontakt, annars får du ju dras med honom och skylla dig själv.
Citera
2020-11-03, 06:21
Medlem
Citat:
Behöver hjälp med hur jag bäst avvisar en efterhängsen snubbe utan att bli styckmördad. Har inga känslor för den här personen, utan var prallellklassare på mellanstadiet och har gemensamma vänner. Känner endast ytligt och har träffats en handfull ggr ute. Varje gång får jag ett mess/samtal om att träffas igen, har saknat mig och yada yada. Gått med på att ses för jag är en toffel. Märks att han ser mig som något slags flickvänsmaterial, men förhoppningsvis vill han bara få till det. Varit allmänt trevlig mot honom men inte mer än så. Umgås man i mer än 10 min förstår man att hans sociala förmåga är lite off, eller så går han på något. Typisk smånördig enstöring, ja ni fattar.

Får ståpäls i nacken varje gång han hör av sig. Får extremt creepy vibbar. Behöver avsluta det hela på ett snyggt och snällt sätt. Jag vill liksom leva. Frågan är bara hur? Har försökt tråka ut i månader genom att vara så torr som det bara går via sms,men det fungerar dåligt. Aldrig testat i verkligen. Vill verkligen inte behöva ses igen. Undrar hur många gånger jag kan säga att jag är upptagen i helgen innan det slår slint i huvudet på honom? Kanske är jag bara paranoid, men vill verkligen inte hamna isärsågad i någon sopsäck för jag tafflat till det och råkat göra honom upprörd.
Så hur skulle ni gjort? Behöver förslag.

Jävla fegis. Säg bara att du inte är intresserad.
Citera
2020-11-03, 09:18
Medlem
Etta.Places avatar
Ja ett knep är ju att du meddelar att du skaffat pojkvän och nu kommer behöva lägga mesta tiden på denna pojkvännen, som ändå inte är så förtjust i att du umgås med andra killar på tu man hand sådär. Inte helt fair play såklart men hinten är ju tydlig iaf.
Citera
2020-11-04, 00:27
Medlem
iBites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Jävla fegis. Säg bara att du inte är intresserad.
Vet, har varit riktigt tofflig. Pratade med honom idag faktiskt och sa som det var, som någon här skrev. Kräktes en kärleksförklaring över mig plus hela sin trassliga livshistoria. Han blev riktigt upprörd men hör förhoppningsvis inte av sig igen. Är bara så läskigt med den typen av människor, då man inte vet alls hur de tänker eller kommer reagera. Lever än i alla fall!
Citera
2020-11-04, 02:07
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Vet, har varit riktigt tofflig. Pratade med honom idag faktiskt och sa som det var, som någon här skrev. Kräktes en kärleksförklaring över mig plus hela sin trassliga livshistoria. Han blev riktigt upprörd men hör förhoppningsvis inte av sig igen. Är bara så läskigt med den typen av människor, då man inte vet alls hur de tänker eller kommer reagera. Lever än i alla fall!

Bra, men varför umgicks du med en person som du uppenbarligen föraktar från första början?
Citera
2020-11-04, 06:38
Medlem
Citat:

Bra initiativ

Stå på dig. Han kommer förmodligen höra av sig, men nu har du sagt ditt och förklarat dig ordentligt så nu kan du faktiskt bara ignorera honom om han skriver eller försöker kontakta dig.
Citera
2020-11-04, 20:21
Bannlyst
Citat:
Det där var inte så smart. Lyssna på mitt råd istället om du nu faktiskt vill bli av med människan
Citera
2020-11-05, 20:05
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:

Jag tycker du låter paranoid. Du talar i termer av "död" och "levande". Jag förstår att killen i fråga verkar vara en aning suspekt och oförmögen att föra sig i sociala sammanhang men att han är någon psykopatisk mördare har jag svårt att tro.

Nu verkar problemet visserligen vara löst men jag hade nog kört på pojkvänskortet. Fungerar förvånansvärt bra att vid tillfälle uppmärksamma eventuella intressenter på att man redan har en partner som man trivs med.
Citera
2020-11-05, 23:27
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Bra, men varför umgicks du med en person som du uppenbarligen föraktar från första början?

It's a wahman, de är fett korkade.
Vi snackar könet som blir tillsammans med illaluktande negrer för att reklamer säger åt de att göra så, vi snackar könet som blir tillsammans med snubbar som alla deras släktingar och vänner varnar är dålig för henne som sedan slår ihjäl henne.
Vi snackar könet som tror de kan "rädda" en inavlad arab terrorist men som istället konverteras till Islamiska staten burqatroll.

Kvinnlig rösträtt var ett av nationens största misstag.
Citera
2020-11-06, 01:02
Medlem
iBites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Har haft svårt att säga nej när vi stött på varandra och han frågat rätt ut. Sagt ja när jag är pressad och känner mig tvingad att fullfölja det då, inte velat vara taskig helt enkelt. Har gått stadigt nerför för honom sedan vi gick i skolan, vilket jag inte visste om. Han var mycket vettigare förr.

Citat:
Ursprungligen postat av Drug.eeyo
Det där var inte så smart. Lyssna på mitt råd istället om du nu faktiskt vill bli av med människan
Grymt roligt råd, men det kräver att man är bra på att spela. På mig sitter alla känslor utanpå och är jag obekväm så syns det tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Jag tycker du låter paranoid. Du talar i termer av "död" och "levande". Jag förstår att killen i fråga verkar vara en aning suspekt och oförmögen att föra sig i sociala sammanhang men att han är någon psykopatisk mördare har jag svårt att tro.

Nu verkar problemet visserligen vara löst men jag hade nog kört på pojkvänskortet. Fungerar förvånansvärt bra att vid tillfälle uppmärksamma eventuella intressenter på att man redan har en partner som man trivs med.
Är rädd för män i allmänhet. Kanske därför jag uttrycker mig extremt. Att säga att man är upptagen fungerar säkert, men inte om man har gemensamma vänner och är vänner på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in