Citat:
Ursprungligen postat av
misteriosa
Jag förstår att det lät som att jag skämdes för kriminalitet eller prostitution, men det var inget sånt. Blev född i fel kropp och det har jag inte valt själv, däremot har jag valt själv att gå igenom den svåra processen att ändra allt, med massor operationer, behandlingar och annat. Känner mig inte svag, men jag vill inte att folk ska veta om det förflutna. Har dejtat flera killar nu som verkligen inte haft den blekaste aning om det, men då har de varit från andra städer, är rädd att killar härifrån vet vem jag är.
Ok, ja då förstår jag dig bättre.!
Men jag tycker ändå inte att du ska gömma dig och ditt förflutna om vem du va och vem du är idag.
Det blir inte rätt i slutändan heller om du inte ger dom du träffar sanningen om vem du är kan jag tycka.
Alla tycker inte det är fel eller konstigt, men endel kommer ändå att göra det.
Man måste få välja själv, förstå om du träffar nån som du kommer att leva med och personen ifråga får veta det sen och inte är ok med det.!!
Det blir ju ett enormt svek och en lögn som kommer skada. Jag hade då blivit jävligt sne om jag blivit utsatt för en sån sak, att bli lurad. Och då tycker jag inte att det du gjort är nått konstigt alls, men just att inte veta från början.
Kör på sanningen istället, du kommer må bättre själv med.