2020-10-29, 23:44
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Vad fan är det för fel på millenieskräpet?
Detta är zoomers, generation Z. Alla zoomers är homosexuella.
Citera
2020-10-29, 23:50
Medlem
Deras generation missade 70/80/90-talet aka mänskligheten bästa tid med en hårssmån. Inte konstigt att de är bittra på livet och hatar allt och alla.
Citera
2020-10-29, 23:50
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Detta är zoomers, generation Z. Alla zoomers är homosexuella.

Jo tack har märkt det.. Tyvärr inte inne på alla nya ord som cuck,zoomer,boomer mm . Man lär sig verkligen nåt nytt varje dag på Flashback.

Nu så är det inne i skolan att stoppa fingrar i varandras bajshål. När jag gick i högstadiet så var det smygröka,hångel/petting,mopeder och hembränt som gällde.

Vad vet en gammal stöt som jag liksom,det kanske är jättekul att stoppa upp ett finger i häcken på folk. Får göra ett försök på ICA imorgon när jag är och handlar.
Citera
2020-10-30, 00:07
Medlem
Jag läste för många år sedan en blog av en lärare som jobbade i japan och tydligen är detta en grej som de flesta sysslade med från mellanstadieålder och uppåt. Undrar om det är inspirerat därifrån eller om det har skapats oberoende av varandra. Om de är helt oberoende så funderar man lite på vad i mänsklighetens natur som får detta till att bli en grej på motsatta sidor jordklotet.
Citera
2020-10-30, 01:14
Medlem
Att det sker på internatskolor och liknande kan jag köpa, men det verkar konstigt som trend på kommanala skolor. Men visst, sånt här kommer och går. RFSU brukar ju annars uppmuntra allt som berör dajmkrysset.
Citera
2020-10-30, 01:24
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Låt ungdomarna hålla på och håll RFSU och andra extremister borta från dessa företeelser. Att reagera som en kärring över småsaker som ungdomar håller på med är sånt som kärringar gör - inte män.

Det blir folk av ungdomar också.
Citera
2020-10-30, 01:38
Medlem
DrunkenZealots avatar
Tycker att marabou skall stämma dem, känns inte ok för dajms framtid.
Citera
2020-10-30, 02:06
Medlem
Ska man banna dajmning nu asså, det som gjorde män till män.
Citera
2020-10-30, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Mjaa. Viken och speciellt Domsten i alla fall.

Ingen invandrargrej det här inte tror jag.

Men förstår inte problemet, de här gjorde ju alla i skolan när man va små. Var väl inget speciellt.
Nej, det gjorde man verkligen inte. Det här är ett nytt fenomen som måste kopplas ihop med internet och ungars enorma porrkonsumtion.
Citera
2020-10-30, 02:13
Medlem
CyberIngmars avatar
En kulturkrock?
Senast redigerad av CyberIngmar 2020-10-30 kl. 02:15.
Citera
2020-10-30, 02:44
Medlem
RonnyKålmans avatar
Herregud va dagens människor är bajsnödiga då

När jag va tonåring körde vi nåt som hette punggrepp. Man smög sig bakom en polare och lyfte upp honom med handen så han sprattlade i luften. Va skitkul alla skrattade. Sen var man jävligt försiktig resten av dagen och kollade sig bakom axeln hela tiden för en eventuell attack 😅

Körde wedgies också, det gjorde ont som fan.
Inte fan dog vi av det.

Jävla fjollor dagens folk alltså
Citera
2020-10-30, 02:51
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Att det sker på internatskolor och liknande kan jag köpa, men det verkar konstigt som trend på kommanala skolor. Men visst, sånt här kommer och går. RFSU brukar ju annars uppmuntra allt som berör dajmkrysset.

Tycker också det är märkligt på en kommunal skola, alltså en "normal" kommunal skola..
Alla här i tråden har för övrigt blandat ihop RFSU med RFSL. (RFSL är de "knepiga").

Vad är det för område skolan ligger i? Så kallat "berikat område"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in