2020-11-01, 08:39
Medlem
Trigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja att vi använde tändare. häftstift, nålar som vi sköt ur omgjorda tuschpennor, och vi sköt varandra i låren med luftgevär och då var inte anusarna kaxiga, det är bara skrevet som gäller för sådana.
Vi krigade med luftgevär och lade upp regler upp till låren men anus sprang runt och siktade i skrevet och skrek som en flicka då när han blev träffad på benen och så smög han in igen och körde pipan i skrevet Aaaaa? ahahaha! fan att jag sköt han rakt i pungen, han låg kvar på marken och kved den perversa djäveln, det är fostrande och härdande det men att auktoriteter tillåter inte sådant utan att man ska talla balle och pilla röv, tihihi! Det är fullt normalt och något bra!

Mår du bra?
Citera
2020-11-01, 09:58
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Klart han gör. Kolla i filmen. När de träffar porrsnubben säger han det.

Var ironisk. Alla vet väl för fan vad daimkryss betyder.
Citera
2020-11-01, 15:42
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Har funderat på det här. Det här går antagligen inte göra i arbetarmiljö då skulle man åkt på stryk.
Har väl mer att göra med att normalt folk lär sig att bajs är äckligt. Medans snobbar som lever i en mer klinisk miljö inte utvecklar samma känslor för det.

Lite som snobbar som tycker ortenrapp är häftigt.
Citera
2020-11-01, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Fisklukt
Javisst! Han säger: ”Fram med stålarna, ANNARS PLUGGAR JAG DIG I DAJMKRYSSET!”

Så e det ja
Citera
2020-11-01, 16:15
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trigglypuff
Mår du bra?

Enligt det skrivna vilket har skett så råder det nog delade meningar om den saken.
Jag minns även den gången på ett jobb då jag greppade en mutter M20 och skickade den i nacken på en truckförare som drog "kreditkortet" då när jag var inne i en maskin med röven hängande utanför.
Det tyckte jag var kul och tycker så fortsatt, ja att man måste förstå det att vad som upplevs som skoj det är så olika och när fältet står som öppet för den typen av humor då måste även jag få ha kul.
Den han vart som en yr höna, det föll så väl in på hans person, en hönsa fågel.
Ja var sådan redan som liten men att jag är aldrig den som börjar.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2020-11-01 kl. 16:18.
Citera
2020-11-01, 16:34
Medlem
Försöker någon sig på att ta sig in mellan mina skinkor så kommer jag ha ihjäl vederbörande för att freda mig.
Citera
2020-11-01, 16:47
Medlem
Jannebigplays avatar
Föremål i rumpan påminner mig om de gamla invigningsriterna som skedde i AIK:s ungdomslag förr i tiden. De gamla härliga "galgningarna". Enkel metod för att få slut på det snabbt är att bjuda in berörda personer till samtal där man tar upp att bejaka sin homosexualitet är ok men att vill de utforska varandras kroppar så får de göra det i hemmet. Ta gärna in någon från ungdomsmottagningen som kan hålla i lite sexualrådgivning samtidigt. Försöker man å andra sidan säga "aja baja", "det där är brottsligt", "man kan bli kränkt", så är det lätt att skitungarna tycker att det är roligt och att det fortsätter.
Citera
2020-11-01, 20:41
Medlem
Sveriges första gayskola?
Citera
2020-11-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Föremål i rumpan påminner mig om de gamla invigningsriterna som skedde i AIK:s ungdomslag förr i tiden. De gamla härliga "galgningarna". Enkel metod för att få slut på det snabbt är att bjuda in berörda personer till samtal där man tar upp att bejaka sin homosexualitet är ok men att vill de utforska varandras kroppar så får de göra det i hemmet. Ta gärna in någon från ungdomsmottagningen som kan hålla i lite sexualrådgivning samtidigt. Försöker man å andra sidan säga "aja baja", "det där är brottsligt", "man kan bli kränkt", så är det lätt att skitungarna tycker att det är roligt och att det fortsätter.
Jävlar vilket bögigt sätt att deala med det.
Citera
2020-11-01, 21:41
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Jävlar vilket bögigt sätt att deala med det.

Exakt! Det som är poängen! Det ska sitta och skämmas av skam och pinsamhet när de sitter på mötet och bombarderas av hur det är ok att bejaka sin sexualitet men att skolan är inte rätt plats för detta. "Du måste även fråga om han vill ha något i rumpan, han måste säga att det är ok". Att ringa hem brukar också fungera bra då eleverna säkert inte vill att skolan ska ringa och säga att lilla Pelle tydligen tycker om att stoppa in saker i rumpan på andra killar.
Senast redigerad av Jannebigplay 2020-11-01 kl. 21:44.
Citera
2020-11-01, 22:16
Medlem
1339s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Herregud va dagens människor är bajsnödiga då

När jag va tonåring körde vi nåt som hette punggrepp. Man smög sig bakom en polare och lyfte upp honom med handen så han sprattlade i luften. Va skitkul alla skrattade. Sen var man jävligt försiktig resten av dagen och kollade sig bakom axeln hela tiden för en eventuell attack 😅

Körde wedgies också, det gjorde ont som fan.
Inte fan dog vi av det.

Jävla fjollor dagens folk alltså

Helt rätt!
Det är sådant här bus som skapar vettigt folk.
Mhm, dagens kränkta jävla hens.
Citera
2020-11-02, 01:17
Medlem
fbmorres avatar
Skulle gärna ha befunnit mig i rummet när en bunt klimakteriekärringar diskuterar det fasansfulla sexuella övergreppet dajmning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in