2020-11-06, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Är det detta som kallas för lögn? 87% i den batchen var på Biden, 13% på Trump.
Källa?
2020-11-06, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
En av dem lämnade ju faktiskt bevis på att han stängde spelet under valnatten, innan det vände för Trump (så han vann cash).

De andra sitter nog antingen och skriker online med sina tangentbord, alt. sitter och lipar i ett hörn, ja.

Kanske därför det är tyst på oneliners.
2020-11-06, 15:39
Bannlyst
Om det visar sig att Trump inte vinner, mot förmodan, då räknar jag med att Trump kommer lägga på ett jävla kol för att så att säga "finish strong" för att verkligen bygga på sitt legacy ytterligare.
Vi har med andra ord åtminstone ett par riktigt glädjande månader framför oss!

Trump kan få mer gjort på ett par månader än vad andra får gjort på ett par år. Detta råder det inget tvivel om IMO
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Kom ihåg Trump är fortfarande president och tillgång till atombomberna.

Ja, jag tyckte min önskan visade på att jag är fullt medveten om detta...
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Media utnyttjade folks rädsla under Corona och vände den mot presidenten. Ljög om hur illa det är och hur allt är Trumps fel. Det är ett spel för galleriet, ingen demokrati. USA har färre döda än många länder i Europa, trots att de inte har ett välfärdsystem som kan möjliggöra karantän. De har lurat folket. En president som gjort så mycket bra Trump gjort(bevisligen), kan inte förlora mot Biden. Han förlorade mot media.

*host*

Ja, och senaten då? Den är väl lika viktig?
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Det är inte mer röstfusk nu än det var då...
Jasså med 180 miljoner poströster? Hur svårt vore det att scanna in skiten och kopiera massa?? Hoppas det finns vattenstämpel som någon sa, det borde göra saken enklare.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Blir fan mörkrädd av hur många svenskar som önskar Biden som segrare, i princip enbart för hur Trump är som person. Snacka om att bara kunna tänka i ett steg.

Antar att det är samma personer som hatar på SD och Jimmy Åkesson.

Så har det alltid varit och kommer förmodligen alltid vara.

Folk bryr sig mer om hur en politiker beter sig på tv än vad som står i partiprogrammet.

Är lite sån själv också. Jag försöker vara neutral och bara kolla på partiprogrammen men vissa politiker tycker man ju verkar helt jävla blåsta och då tar det emot att rösta på deras parti.
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gliderposoder
Du missar dock allt arbete i att stabilisera Mellanöstern o Israel-konflikterna, synd han inte kunde ta sig an Libyen o fixa det med,

Juryn är nog (dessvärre) ute i den frågan.

Många presidenter har känt sig kallade att mäkla i MÖ, och det har ju oftast börjat bra (sett bra ut) och smugit sig bedrövligt rätt snabbt. Problemet där är att USA (fullt begripligt) stöttar Israel, och gör man det har man inga andra vänner där. Sympatiskt försök, men den matchen är inte över (är aldrig över...)
2020-11-06, 15:40
Medlem
Dickenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Varför man som svensk bryr sig om vad som händer i USA som sen påverkar resten av världen inkluderat Sverige, är det vad du frågar och inte tycks begripa?

Exakt så.
Medlem
Zingo2s avatar
Verkar som Biden kommer upp i 306 röster mot 232. Det kallar jag jordskredsseger.😀
Medlem
Sqrbankens avatar
Också noterat tongångarna som växer sig allt intensivare mellan extremerna på Twitter i skrivande sekund. Orka repris på 1861-1865... För att inte "elda på" i detta läge kan vara en av anledningarna till att de stora mediehusen inte utsett Biden till vinnare ännu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gliderposoder
Så, istället för att stabilisera Mellanöstern (mindre "muslimaser" som kommer till Europa) (Trump) så hoppas du på mer krig o elände (mera "flyktingströmmar" med Turkiet som dörrvakt) (biden/EU) eller tänker jag fel här?

Du tänker fel ja, önskar inte en muslimjävel över gränsen!
Problemet är att våra politiker i Europa saknar kuk i fitta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in