• 1
  • 2
2020-10-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannes.Gothi
Många har ondgjort sig över den slöjbärande polisaspiranten Noor Al-Hussein. Men det verkliga problemet är den manlige polisen som avbildas i artiklarna, till exempel här: https://detgodasamhallet.com/2020/04...-islamisk-lag/

Han har tatuering och långt skägg. Det duger inte. Svenska poliser skall inge repekt. Svenska poliser skall hålla sig borta från alla subkulturer som skägghipsterkulturen, och från allt underklassbeteende som tatuering. Poliser skall visa att de inte är ”vitt skräp” (white trash, som ni engelskvurmande flashbackare kallar det).

Möjligen skulle en polis kunna ha ett litet välansat skägg av traditionell svensson-typ, som ger associationer till trygg farbror snarare än hipster.

Mannen är olämplig som polis. Nästa gång jag får en anvisning av en polis av denna typ kommer jag vägra hörsamma den, så att det blir rättegång och staten är tvungen att ta ställning till mitt försvar att jag inte lyder poliser som bidrar till Sveriges politiska och kulturella förfall.

Personen på bilden har inte mer skägg och långre hår än vad som skulle vara accepterat för att vara vålvårdat normalt utseende i de flesta samhällen.
Citera
2020-10-29, 13:47
Moderator
Jultrollets avatar
Nu när tråden ligger i Hår- och Kroppsvård fokuserar vi på polisers lämpliga eller olämpliga utseende, i detta fall tatueringar och skägg, INTE huruvida muslimer ska få vara poliser eller inte.

/Moderator
Citera
2020-10-30, 00:41
Medlem
Idumeas avatar
Jag tycker att båda ser ganska präktiga och helylle ut.
Människor med en halvkriminell eller "trashig" utstrålning tycker jag mest att man ser som ordningsvakter. De brukar verkligen inte vara så välvårdade som den där killen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in