Citat:
Ursprungligen postat av
Lowlyfe
Har diskuterat detta ämne även förut, att man blir illamående av vissa snussorter.
För min del är den värsta snusen Knox, alla olika varianter. Mått riktigt jävla illa varje gång jag testat.
Jävligt märkligt kan tyckas men det ligger något i det som sägs i tråden, snusar man bör man unna sig kvalitet och priset kommer därefter.
Knox är lite speciellt. Säregen smak.Smakar lite annorlunda jämfört med "standardsnusen" så det förstår jag att vissa inte gillar. Jag själv gillar dock knox och har en blå inne nu. Tycker ettan portion har en lite säregen smak med som jag har lite svårt för, trots att ettan lös är en av mina favoritsnus.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Då får man väl reda ut vad det är folk som skriver i tråden använder och vilka sorter som innehåller mindre respektive mer nikotin.
Det håller jag med om.
Har polare som snusat lika länge som mig som tycker ONE är för starkt. Jag känner typ ingen skillnad. Tar jag en Siberia känner jag lite skillnad men många klarar ju inte av den trots att de snusat länge. Jag hade det som "morgonprilla" förut men är lite för dyrt.
Skulle snusa betydligt mer lös om det inte var så jäkla dyrt. Jävla skatt.