2021-04-13, 12:36
Medlem
Hennes anteckning används vid förhör med GM, så den finns att läsa.
Citera
2021-04-14, 17:06
Medlem
Nej det står att dom läser upp för hon vad det står och då håller hon för öronen inte vad det står i anteckningarna.
Citera
2021-04-14, 20:33
Medlem
Se sida 130 i andra länken. Pm från hennes telefon.
Citera
2021-04-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handtval93
Ur SVT nyheters artikel (Förutom övervakningsbilder, en kniv och blod på den dömdes skor, så lägger tingsrätten vikt vid anteckningar som den dömdes flickvän gjort på sin telefon i samband med händelsen. Flickvännen har hävdat att det är påhittat men tingsrätten anser att anteckningen har starkt bevisvärde.). Varför står det inte i fupen vad det är hon skrivit i anteckningar? Hade ju varit intressant, om det är så starkt bevisvärde..

Står i FUP, sidan 225 i förhöret med Ali

"Man blir dum när man är kär Har man hört och säkert också varit med om, men att jag skulle bli kär i en kille som sedan skulle visa sig vara en mördare.Jag såg allt, jag såg när han högg honom, inte bara en gång flera, gång på gång på gång, jag kunde inte stoppa honom, ingen kunde göra det!"

"Efter jag sätt att min egna pojkvän hugga en kille jag känner till ett antal gånger, så går han helt kall tillbaka till mig och säger skulle du ha cigg? Han går in på kiosken och köper två cigg paket för hans pengar till mig som han alltid brukade göra. Jag fattade ingenting, jag va är och kär, jag hjälpte honom att gömma sig för polisen, jag såg vart han gömde kniven han hugger honom med, han sov hos mig den natten, han hade tagit benzo."

Citera
2021-04-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handtval93
Nej det står att dom läser upp för hon vad det står och då håller hon för öronen inte vad det står i anteckningarna.

Jo finns att läsa, i förhöret med Ali
Citera
2021-04-16, 21:41
Medlem
Hatans avatar
Intressant FUP.
Skulle inte förvåna mig om han blir friad i hovrätten.
Citera
2025-08-19, 23:03
Medlem
Alarabic666s avatar
Fredric Bolinder på TikTok:
Freddebbbb
Citera
2025-08-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rape
Bolinder. Det var som fan. Hängde med honom för 15 år sedan. Kul kille. Redan då pundare men nu låter det ju som att det gått utför rejält. Trist att höra att han fastnade i det där levernet. Kanske inte så oväntat men många som tog sig ur det ändå och idag lever respektabla liv.

En fundering, hur gick det för andra från den tiden, Ödlan, elvis, adam med flera?

Ödlan jobbar och har en son. Elvis har flyttat söderut och är brandman. Adam vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in