Jag hade turen att träffa en mycket vacker kvinna i somras. Vi möttes på ett av de promenadstroken som finns här när jag var ute med hunden. Vi klickade och träffades 3 till gånger under juli och augusti månad. Den sista gången var på Restaurang Voyage som ligger här i stan. Nu är det så här att jag inte har jobb och bor hemma, trots att jag är mellan 35-40 år gammal, vilket jag kanske inte var helt ärlig med till en början. Men det var jag här och nu. Jag märkte att kvinnan blev lite annorlunda, lite annan stämningen, men hon var ändå så snäll och betalade sin mat själv. Jag har ytterst lite erfarenhet utav kvinnor så jag visste inte om jag skulle erbjuda att jag betalade (tack och lov för jag hade knappt råd till min egna mat). Hon själv jobbade som någon account manager tror jag det heter utanför staden där jag bor. Hade två bilar och bostadsrätt.
I allafall. Veckorna går och jag smsar henne, vi brukade messa iallafall några dagar i veckan, så jag messade henne varje dag i allafall två veckor utan några svar alls. Hon springer inte där som vi träffades längre heller och jag messar henne inte längre.
Jag misstänker att hon kanske har ett förakt mot oss låginkomsttagare/lägre klass, men hon var ändå så snäll så det kanske bara är jag som inbillar mig något.
Så frågan är till Flashback: Gjorde jag något fel, vad kunde jag gjort bättre, är det henne det är fel på och är jag kanske värd något bättre?
Det stora felet är att du messade henne konstakt varje dag i två veckor. Du har gjort bort dig! Fokusera på nästa kvinna men först och främst tycker jag du borde satsa på dig själv och skita i tjejerna.
Den här kvinnan blir iskall och "annorlunda" efter att du nämnt att du närmar dig 40 och bor hemma.
Hon slutar svara när du skriver till henne. Du skriver till henne VARJE DAG i flera veckor utan att hon svarar.
Detta kan bara betyda en sak, TS.
Hon tycker du är jättecreepy. Hon verkar vara en karriärkvinna, vad tror du hon ser hos en 40 åring som bor hemma och inte ens kan sociala koder? Nej, om du vill ha nån slags chans hos en kvinna så får du börja med att lämna pojkrummet och flytta hemifrån.
Ja Jo men problemet är att jag är sjukskriven nu. Och jobbet innan var ett pick och plock jobb som funkade fram till att chefen hittade en massa gammal skit om mig på nätet. Då var det bara att lämna.
Eftersom du startar en tråd om ämnet förmodar jag att du söker råd. Ursäkter och anledningar spelar ingen roll i dejtingens djungellagar. Det handlar om att vara attraktiv. Om du är sjukskriven borde du kunna få bidrag på något sätt, eller? Jag har svårt att tro att en enda kvinna i din ålder skulle gå med på att vara med en man som bor hemma nämligen.
Jag hade turen att träffa en mycket vacker kvinna i somras. Vi möttes på ett av de promenadstroken som finns här när jag var ute med hunden. Vi klickade och träffades 3 till gånger under juli och augusti månad. Den sista gången var på Restaurang Voyage som ligger här i stan. Nu är det så här att jag inte har jobb och bor hemma, trots att jag är mellan 35-40 år gammal, vilket jag kanske inte var helt ärlig med till en början. Men det var jag här och nu. Jag märkte att kvinnan blev lite annorlunda, lite annan stämningen, men hon var ändå så snäll och betalade sin mat själv. Jag har ytterst lite erfarenhet utav kvinnor så jag visste inte om jag skulle erbjuda att jag betalade (tack och lov för jag hade knappt råd till min egna mat). Hon själv jobbade som någon account manager tror jag det heter utanför staden där jag bor. Hade två bilar och bostadsrätt.
I allafall. Veckorna går och jag smsar henne, vi brukade messa iallafall några dagar i veckan, så jag messade henne varje dag i allafall två veckor utan några svar alls. Hon springer inte där som vi träffades längre heller och jag messar henne inte längre.
Jag misstänker att hon kanske har ett förakt mot oss låginkomsttagare/lägre klass, men hon var ändå så snäll så det kanske bara är jag som inbillar mig något.
Så frågan är till Flashback: Gjorde jag något fel, vad kunde jag gjort bättre, är det henne det är fel på och är jag kanske värd något bättre?
Ja inte fan låter du som en vinnare iaf, ta dig i kragen och flytta hemifrån och se till att skaffa ett vettigt jobb med normal lön, det finns inga damer som vill umgås med nån i din sits tyvärr hårt men så är det idag då kvinnor har sjukt mycket alternativ.
Man har dem tills du eller dem hittar nåt annat.
Du kan bara ha varit en i hennes ring. Ofta har de flera de knullar.
Det är rätt vanligt att de håller sig med "vänner" också, som en backup plan.
Du får aldrig ha en dam för dig själv. Hon blir ALDRIG nöjd. Är det värt det hela då!?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!