Citat:
Ursprungligen postat av
japansktluder
Detta inlägg handlar om relationen mellan mig och min bror och relationen mellan min bror och hans fru (som jag avskyr som pesten för det är en lögnare och tjuv)
Min bror ringer aldrig mig utom när han behöver pengar eller något annat som jag äger. Denna gång behövde han, eller ville han låna 50 000 kr. vilket är ganska mycket pengar. När jag frågar honom när jag får tillbaka pengarna hör man hans fru skrika att (min bror ska säga till mig) att han inte vet när han kommer att betala tillbaka pengarna.
Om man inte "vet" när 50kSek ska betalas tillbaka för att man är fullmatad med lån och behöver få undan ett eler flera lån så att man kan låna mer innebär det att jag aldrig skulle få tillbaka mina pengar. Det skulle vara som ett svart hål. Så det blev inga pengar så då gick han till mina föräldrar och lipade om att jag inte *gav*, notera att ordet "gav" användes (som om jag var ett pengainstitut som delar ut pengar hej vilt) när han snackade med föräldrarna och de gav honom pengarna.
Så vad tycker du, är detta är bror man kan lita på när han blåser sitt eget blod och försöker blåsa sin egen bror? Vad tycker du? Sker detta bland andra familjekonstellationer nuförtiden?
Be hans sprutluder till kärring och din sk bror fara år helvete, är dom så kåta pengar kan hon alltid sälja lite sex så löser det sig nog