Citat:
Ursprungligen postat av
Allaballawalla
Båda.
Läser massor med trådar/inlägg dagligen (Några hundratal/tusental inlägg en vanlig "lugn" dag och betydligt fler en hektisk dag när något speciellt har hänt som genererar masshysteri och en störtflod av nya inlägg.) och om jag då upptäcker regelbrott tar jag hand om dem, men självklart plockar jag även rapporter.
Den absoluta majoriteten av alla inlägg faller inom regelverkets ramar, så det är vanligtvis bara en "liten" mängd inlägg man behöver göra något åt och det är inte särskilt ovanligt att man missar regelbrott som medlemmarna uppmärksammar med en rapport.
Skulle man kunna tänka sig en striktare moderering i det du kallar hysteritrådar?
När nu forumet är så stort blir det omöjligt att hänga med om man har annat man måste göra.
Jag personligen har länge önskat en utvidgning av kvalitet före kvantitet. I hysteritrådarna är det mycket småkäbbel som inte för tråden framåt.
Vi har nu tre stora trådar.
En om Guilliani hur han nu stavas
En om Bidens son.
Och en om presidentvalet. Tillsamman närmare 5000 inlägg.
Vill man veta vad som är sant i de båda fallen och läsa om valet lär man få vika en hel dag eller 2.
Jag tänker på Stig-Björn Lundgrens berömda citat om att man får konturerna i msm och sanningen på flashback. Jag minns inte exakt ordalydelse men poängen är att det knappt går längre. Eller nej det går inte om man har andra åtaganden.
Jag har försökt att hjälpa till i mastodonttrådar och RPat men upplever sällan att det åtgärdas.
Det är dock bra när mod lägger in en varning för of topic som Tinuviel brukar göra.
Men tukta oss hårdare. Plz.