• 1
  • 2
2020-12-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Lite olika doser kanske 8 ggr 2 mån. Vet inte vad jag gör alltid, gör dumma fel.

Som någon annan sa, ta det lugnt och låt hjärnan vila 2-3v till nästa gång. Risken att du spontant hittar på något dumt på Keta är liten i min erfarenhet, man bara introvert och handlingsförlamad på höga doser. Den ända drogen/drogmixen som fått mig att göra omedvetna korkade saker är benso + alkohol, fy fan..
Citera
2020-12-24, 20:51
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aber
Som någon annan sa, ta det lugnt och låt hjärnan vila 2-3v till nästa gång. Risken att du spontant hittar på något dumt på Keta är liten i min erfarenhet, man bara introvert och handlingsförlamad på höga doser. Den ända drogen/drogmixen som fått mig att göra omedvetna korkade saker är benso + alkohol, fy fan..

Funderade på DMXE men tänkte att jag har fått ut vad jag kan från den typen av drog. Sedan har jag inte råd heller. Jag är nojig med benso och alkohol trots låga doser och verkar veta hur mycket som är lagom. Aldrig hänt något. Men försöker ändå låsa in mig, skulle inte gå ut men som sagt, en noja. Enda gången var när jag läste fel och råkade ta alldeles för mycket pulver, inte med alkohol. Lyckades trilla omkull ganska mycket samt sätta eld på håret. Men inte ens då fick jag någon blackout.
Citera
2020-12-25, 00:17
Medlem
Hej alla goa gubbar o gummor! (God Jul förresten!)

Eftersom det snackas "disso-holes" och det uppenbarligen finns en hel del erfarenheter här så lånar jag tråden lite snabbt..

Jag är inte speciellt mycket för dissos skall sägas, men har planerat att uppleva ett sk. "hole" i framtiden då det verkar vara en ganska unik upplevelse man måste varit med om för att förstå, typ. Anyway!
Först Bakrunden;
Införskaffade för ett litet tag sen en mindre mängd MXiPr i samband med min vanliga beställning av katinonsubstaner. Under påverkan av stims så bestämde jag mig för o teströka lite på folie. Kände omedelbart av disso-russet, främst genom intag av mindre mängder Ketamin o 2-oxo-pce. Lite senare så "råkade" jag få i mig lite större dos, denna gången rektal ROA. Det som hände fem-tio minuter senare va fan det sjukaste/häftigaste/skrämmande jag upplevt sen jag bröt igenom totalt på DMT första gången.. Hela "verkligheten" gick o se ur ett tredjepersons perspektiv. Jag kunde se hur allt vi lever i är, som jag uppfattade det, en enda superavancerad datasimulation. Vidare kunde jag typ "lyfta" upp/ur hela verkligheten ur sin "fas"..byta dataprogram/verkligheten jag befann mig i. Låter helt stört, jag vet. Men kan inte beskriva det på annat sätt.. Detta stadie varade väl i vad jag kan uppskatta till 5-10min..men är väldigt osäker.. Ringde direkt en polare efter saker o ting börjat lugna ner sig och jag förstod vad en telefon var.. Orden gick dock inte fan inte att uttala först! Blev som hack i mellan olika bokstäver.. Ungefär; "Jjjjjj-äääääää-vvvvv-lllll-aaaa-rrrr vvvvv-iiii-lll-kkkk-eee-nnn ggg-rrr-eee-jjj!!!!") Är extremt förvånad över det faktum att jag fortfjarande förstod och minns grejer från denna kaotiska men ändå facinerande upplevelse, då allt bara totalskeva ur i nån fjärde dimension eller nått..! LOL! Kändes mer som att verkligheten tagit en löjligt stor tripp jag var tvungen att befinna mig i, än att jag tagit något som jag trippade loss på i en "nykter verklighet", om ni fattar hur jag menar..(som sagt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det så gör mitt bästa här! LOL! )
Nu till frågorna;
Va fan hände egentligen??? Va detta ett slags "hål" jag hamna i eller en fet nära-döden upplevelse? Skulle lätt kunna tänka mig o uppleva det nån mer gång under ordnade former så att säga. Detta vart lite väl mycket lite väl oförberett lite väl korkat.. Om man säger så!

Tack för svar på förhand och hoppas ni alla får en god fortsättning! *<|=)
Senast redigerad av EDUGOELLE 2020-12-25 kl. 00:26.
Citera
2020-12-26, 11:55
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EDUGOELLE
Hej alla goa gubbar o gummor! (God Jul förresten!)

Eftersom det snackas "disso-holes" och det uppenbarligen finns en hel del erfarenheter här så lånar jag tråden lite snabbt..

Jag är inte speciellt mycket för dissos skall sägas, men har planerat att uppleva ett sk. "hole" i framtiden då det verkar vara en ganska unik upplevelse man måste varit med om för att förstå, typ. Anyway!
Först Bakrunden;
Införskaffade för ett litet tag sen en mindre mängd MXiPr i samband med min vanliga beställning av katinonsubstaner. Under påverkan av stims så bestämde jag mig för o teströka lite på folie. Kände omedelbart av disso-russet, främst genom intag av mindre mängder Ketamin o 2-oxo-pce. Lite senare så "råkade" jag få i mig lite större dos, denna gången rektal ROA. Det som hände fem-tio minuter senare va fan det sjukaste/häftigaste/skrämmande jag upplevt sen jag bröt igenom totalt på DMT första gången.. Hela "verkligheten" gick o se ur ett tredjepersons perspektiv. Jag kunde se hur allt vi lever i är, som jag uppfattade det, en enda superavancerad datasimulation. Vidare kunde jag typ "lyfta" upp/ur hela verkligheten ur sin "fas"..byta dataprogram/verkligheten jag befann mig i. Låter helt stört, jag vet. Men kan inte beskriva det på annat sätt.. Detta stadie varade väl i vad jag kan uppskatta till 5-10min..men är väldigt osäker.. Ringde direkt en polare efter saker o ting börjat lugna ner sig och jag förstod vad en telefon var.. Orden gick dock inte fan inte att uttala först! Blev som hack i mellan olika bokstäver.. Ungefär; "Jjjjjj-äääääää-vvvvv-lllll-aaaa-rrrr vvvvv-iiii-lll-kkkk-eee-nnn ggg-rrr-eee-jjj!!!!") Är extremt förvånad över det faktum att jag fortfjarande förstod och minns grejer från denna kaotiska men ändå facinerande upplevelse, då allt bara totalskeva ur i nån fjärde dimension eller nått..! LOL! Kändes mer som att verkligheten tagit en löjligt stor tripp jag var tvungen att befinna mig i, än att jag tagit något som jag trippade loss på i en "nykter verklighet", om ni fattar hur jag menar..(som sagt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det så gör mitt bästa här! LOL! )
Nu till frågorna;
Va fan hände egentligen??? Va detta ett slags "hål" jag hamna i eller en fet nära-döden upplevelse? Skulle lätt kunna tänka mig o uppleva det nån mer gång under ordnade former så att säga. Detta vart lite väl mycket lite väl oförberett lite väl korkat.. Om man säger så!

Tack för svar på förhand och hoppas ni alla får en god fortsättning! *<|=)

Klart du inte behöver tvivla på att det där var ett så kallat "hål"!

Tycker inte heller du behöver klandra dig så mycket för spontaniteten i beslutet. Dissociativa droger är enligt min upplevelse inte läskiga, så det gäller mest att se till att man får vara ifred hemma så är det bara att köra på.

Angående min fetning: Finns det verkligen något att förstå?
Citera
2020-12-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Om någon tagit t ex ketamin eller MXE och är i fasen at de holar, hur ser det ut för folk som tittar på dem? Man försvinner ju från denna verkligheten, det som är runtonkring, och sin egen kropp.

Är det upprörande att se på? Kan man i detta tillstånd ha kontroll över sin egen kropp så att man går och sätter på en spisplatta och brinner upp, eller är detta en alldeles för komplicerad handling för när man är borta från det vi kallar den vanliga världen.

M holade och blev lite nojjig efteråt vad jag "gjort" även om det uppenbarligen inte kan ha varit mycket.

Beror på toleransen, är den låg så brukar man inte röra sig nämnvärt i hålet.

Men nån som har stor tolerans på Keta kan göra en hel del skada då dom kan röra på sig medans hjärnan är nån annanstans.
Gjort det själv och sett polare riva halva lägenheter helt jävla väcka på Keta.
Utöver det så minns dom inte vad som hänt öht.

Därför jag la ner ketamine och liknande droger, blev bara kaos när man behöver skjuta 0,3g för att känna sig lite småböng.
Citera
2020-12-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Klart du inte behöver tvivla på att det där var ett så kallat "hål"!
ot. Dissociativa droger är enligt min upplevelse inte läskiga, så det gäller me

Angående min fetning: Finns det verkligen något att förstå?

Tack för svaret min vän! Jätteuppskattat! =)

Jaha, då har man gjort det ock då! ;D Det var ju en väldigt unik upplevelse alltså! Och mer än att det va lite läskigt att se typ "reality tunnels" och att allt man kände till blev en simulerad verklighet/a program rätt som det va.. Annars va det ju tvärfett.. (måste ju dock villigt erkänna att jag fanimej blivit lite nojjig på den dör grejjen med att vi lever i nån jävla supermegadunder dator eller nått efteråt alltså! LOL!) Så min erfarenhet va lite som o köra röda pillret i Matrix. Vilket man ju gärna upplever iaf en gång!

Vad jag menade var ju att vissa upplevelser går någotsånär och återge.. Men vissa är fullständigt omöjligt som att bryta igenom totalt på DMT eller Changa. Det måste bara upplevas av varje person för sig själv, typ. Och jag skulle nog lätt klassa in "hål" där med..!
(Det va häftigt men jävligt skadat alltså! Hahaha!)

Vet att disso-folk diskuterar olika slags "hål" beroende på substans.. Denna skulle enligt erfarana vara lite kall o steril vad jag förstått.. Vilken är din personliga favorit att håla på? (Ketamin känns spontant som det skulle ge ett fett mysigare "hål". Men vad vet jag! =)

Gott nytt år på dig!

EDIT: Kom precis på en grej! När man säger "hole", menar man då ett sk. "Rabbit hole"? För exakt så skulle det nog bäst beskrivas av mig iaf! "Alice fell down the rabbit hole.." osv.
Senast redigerad av EDUGOELLE 2020-12-28 kl. 11:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in