Hej alla goa gubbar o gummor! (God Jul förresten!)
Eftersom det snackas "disso-holes" och det uppenbarligen finns en hel del erfarenheter här så lånar jag tråden lite snabbt..
Jag är inte speciellt mycket för dissos skall sägas, men har planerat att uppleva ett sk. "hole" i framtiden då det verkar vara en ganska unik upplevelse man måste varit med om för att förstå, typ. Anyway!
Först Bakrunden;
Införskaffade för ett litet tag sen en mindre mängd MXiPr i samband med min vanliga beställning av katinonsubstaner. Under påverkan av stims så bestämde jag mig för o teströka lite på folie. Kände omedelbart av disso-russet, främst genom intag av mindre mängder Ketamin o 2-oxo-pce. Lite senare så "råkade" jag få i mig lite större dos, denna gången rektal ROA. Det som hände fem-tio minuter senare va fan det sjukaste/häftigaste/skrämmande jag upplevt sen jag bröt igenom totalt på DMT första gången.. Hela "verkligheten" gick o se ur ett tredjepersons perspektiv. Jag kunde se hur allt vi lever i är, som jag uppfattade det, en enda superavancerad datasimulation. Vidare kunde jag typ "lyfta" upp/ur hela verkligheten ur sin "fas"..byta dataprogram/verkligheten jag befann mig i. Låter helt stört, jag vet. Men kan inte beskriva det på annat sätt.. Detta stadie varade väl i vad jag kan uppskatta till 5-10min..men är väldigt osäker.. Ringde direkt en polare efter saker o ting börjat lugna ner sig och jag förstod vad en telefon var.. Orden gick dock inte fan inte att uttala först! Blev som hack i mellan olika bokstäver.. Ungefär; "Jjjjjj-äääääää-vvvvv-lllll-aaaa-rrrr vvvvv-iiii-lll-kkkk-eee-nnn ggg-rrr-eee-jjj!!!!") Är extremt förvånad över det faktum att jag fortfjarande förstod och minns grejer från denna kaotiska men ändå facinerande upplevelse, då allt bara totalskeva ur i nån fjärde dimension eller nått..! LOL! Kändes mer som att verkligheten tagit en löjligt stor tripp jag var tvungen att befinna mig i, än att jag tagit något som jag trippade loss på i en "nykter verklighet", om ni fattar hur jag menar..(som sagt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det så gör mitt bästa här! LOL!

)
Nu till frågorna;
Va fan hände egentligen??? Va detta ett slags "hål" jag hamna i eller en fet nära-döden upplevelse? Skulle lätt kunna tänka mig o uppleva det nån mer gång under ordnade former så att säga. Detta vart lite väl mycket lite väl oförberett lite väl korkat.. Om man säger så!
Tack för svar på förhand och hoppas ni alla får en god fortsättning! *<|=)