2020-10-25, 02:01
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vill du att jag skickar en film?

Nej, jag vill veta hur du fått reda på detta
Citera
2020-10-25, 02:02
Bannlyst
Jag ser inte hunter bidens namn på någon röstsedel. Ifall detta är Trumps oktober surprise så bör han ta i beaktande att 57 miljoner amerikaner redan har röstat
Citera
2020-10-25, 02:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Visningarna av filmerna på Hunter Biden låg på några 1000 när tråden startades, nu snart en miljon visningar.
Flashback är först med allt 🇸🇪👍✌️
Japp, vilket är ett gott tecken eftersom det underminerar hela MSM:s funktion och trovärdighet. SVT har knappt nämnt Hunter Biden-skandalen på över en vecka, så deras senfärdigheten handlar inte alls om att man först vill kontrollera sanningshalten i det publicerade. MSM är också svårt korrupta.
Citera
2020-10-25, 02:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag ser inte hunter bidens namn på någon röstsedel. Ifall detta är Trumps oktober surprise så bör han ta i beaktande att 57 miljoner amerikaner redan har röstat
Du menar att majoriteten amerikaner är så imbecilla att de ser creepy Joe som ett trovärdigare alternativ än Trump?

Biden har gömt sig i källaren och haft tiotalet besökare på sina valmöten, utöver detta har Bidens läger varken förnekat eller hotat med repressalier mot de som publicerat uppgifterna om Hunter. Det är talande.
Citera
2020-10-25, 02:25
Medlem
okok1s avatar
Kolla nya foto. "Hallie Biden". Någon som fattar vad som menas? Tittar hon eller?
Citera
2020-10-25, 02:25
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Man kan ångra sin röst fram till valdagen, precis som i Sverige.
Citera
2020-10-25, 02:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Nej, jag vill veta hur du fått reda på detta

Jag har ingen film, du vill varken skicka eller ta emot barnporr, så därför får vi lita på vad folk säger som hävdar att dom sett innehållet.
Jag liter mer på dom än på Bidens som inte vill svara på anklagelserna.

Tydligen finns det bilder på Natali biden som är datumstämplade.

Här är hon Hunters brorsdotter.
https://images.app.goo.gl/CptcKDYorbqK4mj8A
Obs ej porr.
Citera
2020-10-25, 02:27
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kolla nya foto. "Hallie Biden". Någon som fattar vad som menas? Tittar hon eller?
Det är Hunters svägerska som han dejtade (!) efter sin bror Beaus bortgång. Som sagt skum familj.
Citera
2020-10-25, 02:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Hallie Biden är Hunters döda brors fru/änka. Deras relation var välkänd, det finns t o m Youtubevideor om det från mediesajter .
Citera
2020-10-25, 02:30
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas

Nej. Lite olika
Citera
2020-10-25, 02:32
Medlem
Daniel501s avatar
Joe Bidens svar rörande de senaste släppen;

https://www.youtube.com/watch?v=iDUa8Sz6tW8
Citera
2020-10-25, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas

OK. Så en stor del av dessa 57 miljoner väljare kommer att köra ner till sitt County board of elections, köa för att hämta sin absentee ballot och sedan rösta på en annan kandidat därför att bidens som har filmats när han har sex och röker på?

Jag tror inte det kommer att hända.
agree to disagree Eller nåt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in