2020-10-26, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Vad är det du väntar på? Tråden är full av länkar som visar att Hunter Biden är en knarkande pedofil, alla vet detta nu. Det kommer aldrig att försvinna oavsett hur många inlägg du skriver till den knarkande pedofilens försvar.

Vadå vad är det som visar eller bevisar att Hunter är pedofil om jag får lov att fråga?

I övrigt så tror jag, första gången jag yttrar något om vem jag tror kommer att vinna, att Trump ror hem det här på grund av de släppen av information. Men Hunter bör ju gripas snart också för att det riktigt ska ge resultat av röstningen.
Citera
2020-10-26, 15:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Hunter Biden utsätter USA för en säkerhetsrisk om Joe Biden blir president. Där i ligger problematiken för Joe. Hur vet vi vad som försegick på Hunters Ukraina resor eller Kina resor? Vad kan Kina utpressa Biden med om han blir vald till president?
Allt som skett i Kina lär finnas dokumenterat, dessutom. Det är ingen skröna, även vi vanliga filmas och spelas in lite slumpvis valt - så funkar det landet.
Citera
2020-10-26, 15:38
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrangerX
Löjligt! Vem fan har inte pippat en brud o rökt på samtidigt? Återigen, löjligt.

Hur många har knullat sin döde brors minderåriga dotter?
Citera
2020-10-26, 15:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Hunter Biden orsakar pappa Joe stor skada i presidentvalet. Joe Biden har redan dragit sig undan från allmänheten och tänker inte göra fler publika framträdanden innan valet. Antingen ska han sitta i källaren och röka crack eller så är han rädd för frågor om den knarkande, barnknullande sonen Hunter Biden. Du får själv välja vilket av dessa två är korrekt.
Nej, det gör inte Hunter, utan bara en fantasi ni har.

Återkom gärna när bevis finnes
Citera
2020-10-26, 15:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Hur många har knullat sin döde brors minderåriga dotter?

Har du bevis som stärker detta påstående eller är det samma trötta spår där internetexperter säger åt dig vad du ska tycka?
Citera
2020-10-26, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Förmodad och uttalad ålder var 15år, sen fick man reda på flickans verkliga ålder och då startade efterhandskonstruktionen.
Och jag sett större bröst på yngre tjejer, så vad det är en argumentation för är det ingen som vet.

Dock kvarstår faktumet att man pratar heller Hunter än om sakpolitik, då man inte har någon sakpolitik längre i bananrepublikanenerna.

Forumdelen är Amerikansk politik, och varför ni diskuterar Hunter för ni hoppas att diskutera hunter berättar nått.
Dock kvarstår faktumet att Hunter diskuteras pga Joe Biden är kandidat för att bli president i USA och är det enda trygga valet.

Och varför Rudy kommer in i denna tråd är pga Rudy jagat runt hela världen på att hitta skit om Joe´s son.
Inge43n sakpolitik existerar ens i bananrepublikanernan, man vet inte ens vad man vill omman viller och är styrande i 4år till.
Den nivån av inkompetens är det, och det ser samma inkompetens att lyfta Hunter som en kokain och sexmissbrukare.
För vi står här med inget fortfarande

Har du sett filmen?

https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/lat-inte-en-aktivist-ta-over-dagens-nyhet

Till och med Schulman tycker det är sjukt. Vidrigt att hänga ut någon som pedofil, när han är bara trevlig och snäll.

Tyvärr är loppet kört för er Biden supportrar. Mer och mer kommer. Vilken dag kommer ni inse att det är kört?.

Biden har ställt in allt nu. Vilket är anmärkningsvärt Troligtvis för han vet vad som ska komma kanske.

GAME OVER BIDENS LOVERS
Citera
2020-10-26, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vadå vad är det som visar eller bevisar att Hunter är pedofil om jag får lov att fråga?

I övrigt så tror jag, första gången jag yttrar något om vem jag tror kommer att vinna, att Trump ror hem det här på grund av de släppen av information. Men Hunter bör ju gripas snart också för att det riktigt ska ge resultat av röstningen.
Varför frågar du? Fakta har ju inte varit något hinder för dig hittills? Gör som du brukar, hitta på något och kör på det som vanligt. Det finns dock länkar i tråden om Hunter om du skulle ändra dig.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ah, så vad säger hon om det hela då? Har hon bekräftat att dagboksbladen är äkta?
Hon skriver bl a "inappropriate showers with dad when I was little"
Citera
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Förmodad och uttalad ålder var 15år, sen fick man reda på flickans verkliga ålder och då startade efterhandskonstruktionen.
Och jag sett större bröst på yngre tjejer, så vad det är en argumentation för är det ingen som vet.

Dock kvarstår faktumet att man pratar heller Hunter än om sakpolitik, då man inte har någon sakpolitik längre i bananrepublikanenerna.

Forumdelen är Amerikansk politik, och varför ni diskuterar Hunter för ni hoppas att diskutera hunter berättar nått.
Dock kvarstår faktumet att Hunter diskuteras pga Joe Biden är kandidat för att bli president i USA och är det enda trygga valet.

Och varför Rudy kommer in i denna tråd är pga Rudy jagat runt hela världen på att hitta skit om Joe´s son.
Inge43n sakpolitik existerar ens i bananrepublikanernan, man vet inte ens vad man vill omman viller och är styrande i 4år till.
Den nivån av inkompetens är det, och det ser samma inkompetens att lyfta Hunter som en kokain och sexmissbrukare.
För vi står här med inget fortfarande

Klyban det är i högsta grad sakpolitik att veta om Joe Biden är komprometterade och i händerna på främmande makt samt om dom hängett sig till omfattande ekonomisk brottslighet. Hunter Biden verkar ha problem men det handlar främst om Joe Biden.
Citera
Bannlyst
Fan vad perverterat att få ett footjob.....
Citera
2020-10-26, 15:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79
Har du sett filmen?

https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/lat-inte-en-aktivist-ta-over-dagens-nyhet

Till och med Schulman tycker det är sjukt. Vidrigt att hänga ut någon som pedofil, när han är bara trevlig och snäll.

Tyvärr är loppet kört för er Biden supportrar. Mer och mer kommer. Vilken dag kommer ni inse att det är kört?.

Biden har ställt in allt nu. Vilket är anmärkningsvärt Troligtvis för han vet vad som ska komma kanske.

GAME OVER BIDENS LOVERS

Vilken fin död länk du delar, vad har du för bevis för att Hunter Biden är pedofil utöver vad du vill tro och vad internetexperter säger åt dig att tro?
Citera
2020-10-26, 15:45
Medlem
Citat:
Varför frågar du? Fakta har ju inte varit något hinder för dig hittills? Gör som du brukar, hitta på något och kör på det som vanligt. Det finns dock länkar i tråden om Hunter om du skulle ändra dig.

Jag tar det som om du inte har en aning om NÅGOT alls som visar att Biden är pedofil.

Och det är väl väldigt avgörande för om folk ska TRO på något om det där att Hunter skulle vara pedofil. Han blir kanske gripen snart och det utreds, men kom igen, redan nu vet vi inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in