2020-10-24, 19:09
Medlem
Är det vanligt eller ovanligt att tjejer stripteasar för en kille? Ni vet är halvnakna och dansar sexigt och utmanande. Jag blev nästan inspirerad av en sexig scen i en film. Det här är nog enda låten jag kan ev se mig själv göra det med, dock inte lätt när man annars är lite blyg och ganska osexig av sig i beteende, när man är en helylle tjej liksom. https://www.youtube.com/watch?v=5HtqePscAio

Gillar ni killar sånt?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-24 kl. 19:11.
Citera
2020-10-24, 19:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Det måste göras otroligt bra och med perfekt tajming för att inte riskera att bli ett pinsamt haveri. Eller om båda är svinpåtända. Men ja, om det ovan är uppfyllt gillar vi killar sånt.
Citera
2020-10-24, 19:17
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Jag tyckte om när tjejerna gjorde det för mig, speciellt om de var lite blyga. Men det skall inte vara forcerat, och definitivt inte till nån jävla Schlomomusik
Citera
2020-10-24, 19:19
Medlem
theshades avatar
Jag skulle inte uppskatta striptease. Skulle bara kännas konstlat och obekvämt. Liksom lite jobbig tanke att en tjej skulle stå och åma sig, försöka prestera och få mig upphetsad. Nej det skulle bara bli pinsamt. Vill en tjej få mig upphetsad så finns det betydligt enklare och bättre sätt.

Men det är vad jag tycker. Stripklubbar osv existerar ju av en anledning.
Citera
2020-10-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag skulle inte uppskatta striptease. Skulle bara kännas konstlat och obekvämt. Liksom lite jobbig tanke att en tjej skulle stå och åma sig, försöka prestera och få mig upphetsad. Nej det skulle bara bli pinsamt. Vill en tjej få mig upphetsad så finns det betydligt enklare och bättre sätt.

Men det är vad jag tycker. Stripklubbar osv existerar ju av en anledning.

Hehe intressant med en avvikande åsikt. Ja det är väl det man gör, man står och åmar sig över hur "het" man själv är. haha Och så ska man ha sex i blicken.

Hade du velat besöka en stripklubb då och se tjejer dansa?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-24 kl. 20:08.
Citera
2020-10-24, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Jag tyckte om när tjejerna gjorde det för mig, speciellt om de var lite blyga. Men det skall inte vara forcerat, och definitivt inte till nån jävla Schlomomusik

Oki så du tycker inte det var en stripteaselåt? Den passar perfekt in i filmen Kin (på Netflix) scen vid 41.30 där en tjej börjar dansa fast hon är proffs förstås.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-24 kl. 19:37.
Citera
2020-10-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det måste göras otroligt bra och med perfekt tajming för att inte riskera att bli ett pinsamt haveri. Eller om båda är svinpåtända. Men ja, om det ovan är uppfyllt gillar vi killar sånt.

Det har du nog rätt i, man måste verkligen känna in den stämningen själv för att det ska bli bra. Nu inser jag att det eventuellt inte är nåt för mig. hihi Bara i fantasin då. Men har du själv fått en sån dans någon gång?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-24 kl. 20:08.
Citera
2020-10-24, 19:37
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Oki så du tycker inte det var en stripteaselåt? Den passar perfekt in i filmen Kin, scen vid 41.30 där en tjej börjar dansa fast hon är proffs förstås.

Det är ju självklart en smaksak, sen är det väl ganska sexigt om tjejen väljer låt själv antar jag.
Citera
2020-10-24, 19:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det har du nog rätt i, man måste verkligen känna in den stämningen själv för att det ska bli bra. Nu inser jag att det kanske inte är nåt för mig. hihi Bara i fantasin då. Men har du själv fått en sån dans någon gång?

Ja, för jag har varit med om allt. Det har varit både pinsamt, men även svinbra.
Citera
2020-10-24, 20:04
Medlem
theshades avatar
Citat:
Hehe intressant med en avvikande åsikt. Ja det är väl det man gör, man står och åmar sig över hur "het" man själv är. haha Och så ska man ha sex i blicken.

Hade du velat besöka en stripklubb då och se tjejer dansa?

Nej jag hade inte fått ut nåt av strippklubb. När jag ser film och TV-serier där poliserna ska in och spana på en strippklubb osv så brukar jag mest rynka på ögonbrynen när jag ser tjejerna "åma" sig. Blir lite cringe liksom.

För min del är det mycket sexigare med en kvinna som "råkar" sticka ut rumpan framför mig medan hon dammsuger eller så. Det är nog själva grejen med att det ska vara en "grej" som hör det avtändande för mig.

"Nu ska jag vara så sexig jag bara kan och du förväntas tycka att det är sexigt." Jag får typ prestationsångest å tjejens vägnar, och för mig själv eftersom jag förväntas tända på något som jag bara tycker är pinsamt att se på. Lite som när en tjej försöker runka av mig. De gör jag liksom bättre själv och det blir bara jobbigt att se någon försöka göra något för mig som inte ger något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in