Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Jag tror ensamheten för män kommer öka mer och mer för varje år.
Det här är också deras egna problem eller sits som man satt sig i olikt deras förfäder som inte bara såg kvinnor som ligg eller porrstjärnor.
Kanske kommer man få tag på en kvinna här och var men det är säkerligen kvinnor som inte kan ta hand om sig själva. Kvinnor som kan ta hand om sig och försörjer sig själva kommer sällan vilja leva med en man mer och vi ser redan en ökning av ensamma män som blir mer och mer desperata.
Många kvinnor kommer behandla män som TS gör.
Det är ingen vinst att hämta en ny människa till ditt hushåll. Det är däremot en vinst att hämta hem en Bentley eller Tesla
Aldrig i många generationer har män varit så ensamma och blivit så avvisade oavsett ekonomi och utseendemässigt kvalitet. Det här kommer bara öka mer och mer för varje generation speciellt under denna kris då kvinnor numera lär sig att leva ensamma
Välskrivet Dixie
Min fru är 8 år äldre än mig och jag får ofta höra från andra män om hur man som man ska leda sin kvinna.
Jag tror dock många män och kvinnor lurar sig själva med att tänka att de sak hitta "the one".
För mig är en partner någon som kan stimulera mig intellektuellt, ha konversationer med, mål om framtiden, man kanske kan sätta upp som mål att skaffa en Bently eller Tesla men det är resan dit man kommer göra med en stabil partner... I slutet är objekten inte väsentliga.
En person som bara är ute efter sex har inget att tillföra, det viktiga är någon som kommer kunna hålla dig om ryggen och hjälpa dig mot ambitioner.
Sen är alla relationer oavsett byggda på kompromisser, man kan inte bedriva Gestapo i hemmet, kommunikation är nyckeln. Läst en del som säger att de vill bossa eller få andra att lyda deras kravlistor men man jobbar tillsammans, ligga rätt i energin och hjälpa varandra växa som personer.
Från mina egna erfarenheter så vet man att man är en bra man/kvinna så har man inga problem att hitta en lika bra partner.