2020-10-23, 00:40
Medlem
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2020/oktober/22/22-oktober-1857-misshandel-gavle/
22 oktober 18:57, Misshandel, Gävle

En man på promenad med familjen blir misshandlad.

En man i 55-årsåldern ringer polisen och berättar att han blivit misshandlad i Valls hage. Mannen promenerade i naturområdet tillsammans med familjen när en man de passerat tidigare kommer ikapp och är arg. Den arga mannen misshandlar sedan mannen i 55-årsåldern med ett tillhygge.

Flera patruller från polisen söker av området och en polishund spårar upp en man i 45-årsåldern som grips.

Polisen gör beslag på platsen och mannen i 55-årsåldern förs till sjukhus med ambulans.
Vet någon mer om händelsen?
Citera
2020-10-23, 03:42
Medlem
Passerade familjen honom tidigare?
Snetändning på denne?
eller 55åringen kanske kollade snett på 45åringen vid förbipasseringen?

Kul o veta mer om denna story.
Citera
2020-10-23, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukkarusellen
Passerade familjen honom tidigare?
Snetändning på denne?
eller 55åringen kanske kollade snett på 45åringen vid förbipasseringen?

Kul o veta mer om denna story.

Ryktas att familjen haft en liten hund med sig som gjorde att mannen exploderade?
Senast redigerad av Pogbasshoes 2020-10-23 kl. 03:54.
Citera
2020-10-23, 07:32
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Ryktas att familjen haft en liten hund med sig som gjorde att mannen exploderade?

Då är man nog lättantändlig! Måste finnas mer bakom det hela?
Citera
2021-04-07, 14:51
Medlem
"If you're not a violent person, you won't understand violence" -John på ASP/youtube. Skulle vilja extrapolera det till "om du inte själv är en lättkränkt individ (antagligen från MENA) så kommer du aldrig förstå dig på dem". Och det är generalfelet när svenskar diskuterar migrationspolitik, kriminalpolitik, osv. "De skulle ju inte sitta och tigga om de inte måååååste göra det, det är så syyyyynd om dem!" + handhjärta.

Jag spekulerar - det kan ju också vara nån anabola-svenne som tänder fel på cylindrarna, men oddsen har tiltat grovt de senaste åren.
Citera
2021-04-07, 14:55
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag kan också spekulera. Jag tror det är en etniskt svensk man med psykiska problem eller missbruk Jag tror inte att t ex en arab blir dömd till fängelse för ett våldsbrott mot en främling han tycker sig blivit kränkt av samt hotat sin exfru och son, och absolut inte till ett så förhållandevis strängt straff.
Citera
2026-06-17, 01:15
Medlem
Vem är den apan (maska gärna namn om nån vet) och är han ute? Är det nån typ som riskerar att göra om samma sak om nån annan går förbi och har hund som skäller?
Låter inte riktigt som en "frisk" individ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in