• 2
  • 3
2020-10-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Men det får ju inte bli största anledningen att ligga. Du är väl fan folk ändå. Gör saker som är kul, vad folk tycker ska man skita i. Det är alldeles för hård press att ligga.

Tycker du ska försöka sluta ligga tills det primära med detta är just enbart att ha sex eller relation. När det kommer från dig själv bara och inte från någon annan, då kan du börja kämpa för det. Annars slösar du bort ditt liv och energi på vad andra tycker du ska göra.
Det är egentligen inte den största anledningen. Jag vill egentligen ta nästa steg i livet, att skaffa en samborelation helst. Men jag vill ju känna mig som en människa också och normala människor har sex ibland. Kanske inte ofta, men NÅGON gång.
Citera
2020-10-26, 21:01
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Det är egentligen inte den största anledningen. Jag vill egentligen ta nästa steg i livet, att skaffa en samborelation helst. Men jag vill ju känna mig som en människa också och normala människor har sex ibland. Kanske inte ofta, men NÅGON gång.

Någon gång kan du köpa. Det är vanligare än du tror.

Sedan tycker jag du ska glömma pressen.

Mitt tips beroende på vilka situationer du befinner dig i, finns det tjejer på jobbet t ex, behandla dem som de vore rätt nära killkompisar. Svårt att förklara, men avköna dem och se om någon verkar ha känslan av en polare som man kan slappna av med.

Kommer du till den punkten och personen är singel så vem vet. Var inte inställsam men var juste som fan, en klippa, en som ler varmt ibland (korta, spontana leenden till de man inte känner så väl), en sådan som gör småsaker för folk men som att det det var ingen extra energi från din sida. Gör så mot alla, tjejer och killar fast då lite i olika grad.

Folk känner av positiva krafter.
Citera
2020-10-27, 02:11
Medlem
neuron-drones avatar
Om de frågar varför du ler så säg att det är en bra dag, eller att du hörde en skön låt på väg till jobbet eller att idag kändes det som em gåva att få leva.

Säg inte att hon är snygg. Om du vill kommentera, så kommentera arbetsinsatsen om den var bra. Lägg gärna till något att jag visste du skulle greja det, du verkar sjukt kreativ.

Korta nedslag. Ingen stalking. Kanske börjar hon jaga dig lite då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in