• 1
  • 2
2020-10-21, 14:49
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
troligtvis bisexuella.

brukar vara så när de är snygga
Stämmer nog bra. Evfa Attling är väl ett bra exempel.

Klas-Vegas besökte gaybaren Greta en gång och förundrades över hur många snygga tjejer det fanns där. Dessutom var han full som en alika och hade inga problem att fråga rakt ut. Alla snygga sa själva att dom var bi. Anekdotisk avföring men ändå.
Citera
2020-10-21, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Stämmer nog bra. Evfa Attling är väl ett bra exempel.

Klas-Vegas besökte gaybaren Greta en gång och förundrades över hur många snygga tjejer det fanns där. Dessutom var han full som en alika och hade inga problem att fråga rakt ut. Alla snygga sa själva att dom var bi. Anekdotisk avföring men ändå.
Tror de flesta tjejer har det lite i sig,vissa bara mer...sen tror jag att samhället är mer öppet för bisexuella så även vissa lebbar säger de är bi
Citera
2020-10-21, 17:06
Medlem
Kickexs avatar
Om du är så tänd på vilja ligga med dom flatorna, varför är det då så konstigt att dom känner detsamma för varann?

Varför ligga med en het man när man kan ligga med en het brud?
Citera
2020-10-21, 19:48
Medlem
Knivmusslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Såg igår två jättesnygga lebbar. Vad kan anledningen vara att de är gay? De kan ju få de bästa killar båda...vart är evolutionen på gång?

Jag tänker såhär: Varför ska de nöja sig med nån kille? När de kan vara ihop med varandra? Där har du svaret!
Citera
2020-10-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Såg igår två jättesnygga lebbar. Vad kan anledningen vara att de är gay? De kan ju få de bästa killar båda...vart är evolutionen på gång?
Jag förstår dem.Tjejer är bättre och mera sexiga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in